• OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,46%6 631,02
  • DOW 300,24%46 128,39
  • Nasdaq 0,94%22 471,66
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,13
  • OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,46%6 631,02
  • DOW 300,24%46 128,39
  • Nasdaq 0,94%22 471,66
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,13
  • 31.07.07, 17:53
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Microsoft ostis reklaamiketi AdECN

Microsoft ostis viimase kahe kuu jooksul juba kolmanda reklaamifirma, milleks oli reklaamikett AdECN.
See reklaamikett omab platvormi adCenter, vahendas CyberSecurity.ru. Tehingu rahalisi üksikasju pooled ei avalikustanud.
Viimase kahe kuu jooksul on Microsoft ostnud ka mobiilireklaamiga tegeleva Screentronicu ning suure reklaamiagentuuri aQuantive. Rohkem reklaamifirmasid Microsoft ei osta, teatasid korporatsiooni esindajad.
2003. aastal asutatud AdECN konkureeris Right Mediaga, mille ostis hiljuti üles Yahoo. Ketti kuulub 37 reklaamivahetusvõrku, mis tegelevad bännerreklaami vahetuse, aga ka reklaami ostu ja müügiga. Firmas töötab 30 inimest.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Hiljuti patenteeris Microsoft uue tehnoloogia kasutajaandmete kogumiseks reklaami eesmärgil, mis võidakse tulevikus lisada korporatsiooni Live-toodetele. Praegu pole veel päris selge, kuidas andmete kogumise mehhanism toimima hakkab, kuid vastavalt süsteemi kontseptsioonile saavad andmeallikaiks kasutaja arvutis olevad failid, tema külastatud veebisaidid ja muu.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele