• OMX Baltic−0,25%291,52
  • OMX Riga0,07%912,21
  • OMX Tallinn−0,36%1 889,73
  • OMX Vilnius−0,24%1 260,88
  • S&P 5000,00%6 890,59
  • DOW 30−0,16%47 632
  • Nasdaq 0,55%23 958,47
  • FTSE 1000,61%9 756,14
  • Nikkei 2250,51%51 571,78
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,14
  • EUR/RUB0,00%92,91
  • OMX Baltic−0,25%291,52
  • OMX Riga0,07%912,21
  • OMX Tallinn−0,36%1 889,73
  • OMX Vilnius−0,24%1 260,88
  • S&P 5000,00%6 890,59
  • DOW 30−0,16%47 632
  • Nasdaq 0,55%23 958,47
  • FTSE 1000,61%9 756,14
  • Nikkei 2250,51%51 571,78
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,14
  • EUR/RUB0,00%92,91
  • 20.09.07, 12:54
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tiit Pruuli: keegi ei tuleks Eestisse Ansipi läptoppi vaatama

Go Traveli nõukogu esimees Tiit Pruuli arvates on Eestile vaja tugevat mainet, mis on samuti oluline julgeoleku tagatis.
Pruuli sõnul on põhjused, mille järgi reisisihtkohta valitakse koha tuntus, maine ja kättesaadavus. "Maine kujundamine pole reisibüroode võimuses. Eesti kliimat muuta ei saa, aga mainet ja tuntust saab muuta. Poliitiliste monumentide ja gaasitorude taustal on see samasugune julgeolekugarantii. E-riigi joru tuleb ka õigel ajal ajada, aga Ansipi läptoppi ei tule keegi siia vaatama. Võib-olla ainult Angela Merkel, kes seda seitse minutit viisakusest teeks," rääkis tuntud reisimees riigi maine tähtsusest.
Kuigi viimane Eestit tutvustav reklaamikampaania "Welcome to Estonia" ei innusta kedagi, ei ole muud võimalust, kui teha seda uuesti, nentis ärimees.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele