• OMX Baltic0,01%292,04
  • OMX Riga0,11%908,11
  • OMX Tallinn0,21%1 950,73
  • OMX Vilnius0,01%1 243,73
  • S&P 5000,01%6 715,79
  • DOW 300,51%46 758,28
  • Nasdaq −0,28%22 780,51
  • FTSE 1000,67%9 491,25
  • Nikkei 2251,85%45 769,5
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%96,53
  • OMX Baltic0,01%292,04
  • OMX Riga0,11%908,11
  • OMX Tallinn0,21%1 950,73
  • OMX Vilnius0,01%1 243,73
  • S&P 5000,01%6 715,79
  • DOW 300,51%46 758,28
  • Nasdaq −0,28%22 780,51
  • FTSE 1000,67%9 491,25
  • Nikkei 2251,85%45 769,5
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%96,53
  • 23.09.07, 21:47
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Media House võitis internetikasutuse kuldhaamri

Ainsana käesoleva aasta Golden Hammeri reklaamifestivalil pärjatud Eesti meediaagentuurina võitis Media House internetikasutuse kategoorias kuldhaamri.
Võidutööks osutus A.Le Coq'i veebruarikuise energiajoogi Dynami:t lansseerimiskampaania, kus kasutati suhtlusportaali Rate.ee, YouTube'i ja muusikanali MTV vahelist sünergiat. Rate.ee abil suunati huvilised hindama Youtube'i üleslaetud noorte omaloominguna valminud Dynami:t'i teemalisi teleklippe. Neist populaarsemad said eetriaega muusikakanalil MTV. Dynami:ti'i Golden Hammeri võidutöös kasutati viimastel aastatel laialdaselt räägitud tarbijate endaloodud reklaammaterjali väljundit.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele