Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Juhist saab teise firma reklaamnägu

    Ehkki tegemist pole innovaatilise reklaamilahendusega, toimib see hästi, kuna tõstab sõnumi usaldusväärsust. Inimesed usuvad parema meelega mitte reklaami, vaid valdkonnas tegutseva inimese soovitust.
    Tele2 kasutab juba mitu aastat äriklientidele suunatud reklaamides firmajuhte ja hindab seda väga mõjusaks. "Kes mõjuks veel usaldusväärsemana, kui oma klient, kes on teenusega rahul ja ütleb selle avalikult välja?" põhjendas Tele2 turundusdirektor Kristjan Seema.
    30% võitu sidekuludelt on reklaamides ülistanud Saar Polli juhataja Andrus Saar, BC Cramo peatreener ja ettevõtja Aivar Kuusmaa, Makarov Muusiku juht Jüri Makarov, Ivo Saarma Fertilitasest jpt. "Reklaamis esinev persoon peab kindlasti kasutama Tele2 teenust, sellega rahul olema ja uskuma sõnadesse, mida ta välja ütleb," selgitas Seema valiku põhimõtteid.
    Reklaamides esinemise tasustamise suhtes on firmajuhtidega erinevad kokkulepped.
    "Mingi tasu on olemas, üks võttepäev on juhile reaalne ajakulu ja see on vaja kompenseerida. Aga kindlasti ei ole ükski meie reklaamides üles astunud inimestest teinud reklaami selle mõttega, et saada soodustust või raha," kinnitas Seema.
    Tele2 reklaamis esines ka Vain & Partnerites äri arendamisega tegelev Loit Linnupõld, kes reklaami filmimise ajal oli Parex panga tegevjuht. "Parexil ja Tele2 oli ühine reklaamiagentuur Idea ja kui Idea strateegiline juht Paavo Pettai mind reklaami kutsus, siis olin nõus. Tele2 valimine operaatoriks oli meie otsus ja miks mitte sellest reklaamis rääkida," meenutas Linnupõld.
    Sel aastal võttis Parex ka ise sama taktikaga reklaami kasutusele. Raha Loit Linnupõld Tele2 reklaamis esinemise eest ei saanud, samuti ei maksnud Parex oma reklaamides esinejatele. "See oleks võlts, kui raha makstaks. Reklaam kõlab hästi vaid siis, kui see on tehtud ilma kompensatsioonita," on ta veendunud.
    Tele2 reklaamis esines ka erahaigla Fertilitas juht Ivo Saarma. "Eks see on kahe otsaga asi, tükk aega olin kahevahel, aga nad kutsusid nii aktiivselt," rääkis Saarma. Tänutäheks on haigla helistamistingimused nüüd soodsamad.
    Reklaamiagentuuri Kontuur Leo Burnett juhi Jane Oblikase sõnul on valdkonnas tuntud inimese kasutamine reklaamis kindla peale minek, ehkki see pole innovatiivne. "Läbi aegade on arvamusliidreid kasutatud, et lisada sõnumile usaldusväärsust ja võita reklaamiga rohkem tähelepanu. See toimib just äriklientide puhul," rääkis ta.
    Samas seab selline meetod piirangu teistele firmadele, sest kui keegi seda taktikat jõuliselt kasutab, ei saa isegi teise valdkonna ettevõte enam sama reklaamitaktikat tarvitada, kuna reklaam ei eristuks piisavalt.
  • Hetkel kuum
5% Klubi, 99% tõenäosusega
Martin Villig võitis Eduka Eesti konkursi oma ettepaneku sisu, mitte isiku tõttu. Tõsi, selle juures on üks konks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Martin Villig võitis Eduka Eesti konkursi oma ettepaneku sisu, mitte isiku tõttu. Tõsi, selle juures on üks konks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Kevadine hinnasula aktsiaturul paiskas ostukohad lagedale
Kasumijahil investorid ja kauplejad otsivad turul õiget aega investeerimistehingute tegemiseks. Õnnestunud tehinguks on vaja aga õigele ajale pihta saada kaks korda – esimest korda siis, kui ost sooritatakse, ja teist korda siis, kui hoolikalt valitud positsioon maha müüakse.
Kasumijahil investorid ja kauplejad otsivad turul õiget aega investeerimistehingute tegemiseks. Õnnestunud tehinguks on vaja aga õigele ajale pihta saada kaks korda – esimest korda siis, kui ost sooritatakse, ja teist korda siis, kui hoolikalt valitud positsioon maha müüakse.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Luksusturismi ettevõtjad õpetavad, kuidas meelitada rikkad metsa raha kulutama
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Sääsepeletajate müüja: müüme toodet, millesse ise usume
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Pauligi kontserni tippu jõudnud Mariell Toiger: tuleb lihtsalt pihta hakata
“Julgus peale hakata on ikkagi pool võitu ja läbi selle on võimalik jõuda ka kaugemale,” ütleb Soome Pauligi kontserni juhatusse jõudnud Mariell Toiger.
“Julgus peale hakata on ikkagi pool võitu ja läbi selle on võimalik jõuda ka kaugemale,” ütleb Soome Pauligi kontserni juhatusse jõudnud Mariell Toiger.
Äripäeva arvamusliider: kui tahame Euroopa toetust Ukrainale, peame andma midagi vastu
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Kaitsevägi värbas varasemast oluliselt rohkem tegevväelasi
2023. aastal asus tegevteenistusse läbi aegade suurim arv inimesi, teatas kaitseressursside amet.
2023. aastal asus tegevteenistusse läbi aegade suurim arv inimesi, teatas kaitseressursside amet.
Ain Kivisaar: Tallinna planeerimisamet vajab suurpuhastust
Tallinna kinnisvara arendamiseks on vaja teha Tallinna linnaplaneerimisametis suurpuhastus, ütles kinnisvaraettevõtte Metro Capital juht Ain Kivisaar.
Tallinna kinnisvara arendamiseks on vaja teha Tallinna linnaplaneerimisametis suurpuhastus, ütles kinnisvaraettevõtte Metro Capital juht Ain Kivisaar.