Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Müügitulemus näitlemise abil
Mike Neame'i seitsme aasta pikkune näitlejatöö kogemus enam kui kümnes riigis ja edu toonud müügialane tegevus andsid talle ja ta partnerile Margus Alvistele võimaluse voolida kogunenud teadmised koolitusprogrammiks.
Mehed pakuvad uudse koolituse alguses organisatsiooni vajaduste diagnostikat, mis saadakse kas iseseisvalt või seminari jooksul täidetava küsimustiku põhjal. Seejärel toimub koolitus, mille käigus müügiinimeste ja juhtide müügioskusi arendatakse lavastaja- ja näitlejameisterlikkuse kaudu. Viimase etapina nõustatakse ettevõtet, kuidas edasi liikuda.
"Iga müügisituatsioon eeldab tegelikult artistlikkust," toob Mike Neame välja põhjuse, miks ta on otsustanud lavalaudadel õpitu viia kokku müügipõrandal kogetuga ja seda ka koolitustel teistega jagada. Margus Alviste toob võrdluseks mitmed Euroopa riikide tippettevõtted, kus tänu näitlejatele ning erinevatele lavastuslikele meetoditele on võimalik arendada töötajate ja kogu organisatsiooni tegevust. Näitena võib tuua legendaarse Lawrence Olivieri näitlejast poja, kes liigub mööda Euroopat, pannes organisatsioonid muutuvas keskkonnas erinevate draamavõtete abil teistmoodi mõtlema.
Alviste usub, et igas firmas on võimalik oluliselt paremaid tulemusi saada, kui organisatsiooni komponendid soovitud tulemusele häälestada. Müügiorganisatsiooni edu võti peitub organisatsiooni õiges ülesehituses, toimivates juhtimispraktikates ning müügiinimeste isiklikus motivatsioonis ja oskustes.
Autor: Helena Victoria Kirss