• OMX Baltic0,18%293,34
  • OMX Riga−0,16%909,41
  • OMX Tallinn−0,02%1 960,91
  • OMX Vilnius0,18%1 229,89
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,1%9 237,57
  • Nikkei 225−0,57%45 045,81
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%97,96
  • OMX Baltic0,18%293,34
  • OMX Riga−0,16%909,41
  • OMX Tallinn−0,02%1 960,91
  • OMX Vilnius0,18%1 229,89
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,1%9 237,57
  • Nikkei 225−0,57%45 045,81
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%97,96
  • 23.11.07, 19:46
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

„Ehk mul veab“ nupp maksab Google'le 110 miljonit dollarit

„Ehk mul veab“ otsingunupu tõttu kaotab Google iga aasta 110 miljonit dollarit ehk 1,1 mld krooni tuludest, selgus American Public Media's Marketplace’i raportist.
Ettevõtte kasum tuleb põhiliselt otsingulehele reklaamimüügist, kirjutas Slashdot. Kuid 1% „Ehk mul veab“ nupu kasutajatest ei näe kunagi neid reklaame, sest Google suunab need kasutajad otse esimese tulemuse lehele.
Miks Google nupust ei loobu? Google’i asepresidendi Marisa Mayer, kes vastutab lehe väljanägemise eest, sõnul ei taha nad muutuda liiga kuivaks, korporatiivseks, isikupäratuks, rahale orienteerituks ja „Ehk mul veab“ nupp jääb.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele