• OMX Baltic0,01%300,04
  • OMX Riga0,11%893,97
  • OMX Tallinn0,00%2 068,71
  • OMX Vilnius0,21%1 204,98
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,55%8 823,2
  • Nikkei 2250,06%39 785,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,91
  • OMX Baltic0,01%300,04
  • OMX Riga0,11%893,97
  • OMX Tallinn0,00%2 068,71
  • OMX Vilnius0,21%1 204,98
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,55%8 823,2
  • Nikkei 2250,06%39 785,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,91
  • 28.11.07, 19:06
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Liiklusspetsialist: olukord liikluses on väga hea

Liiklusspetsialist Johannes Pirita ütles täna Raadio 2-e saates Kõik puhuvad!, et olukord Eesti liikluses on vastupidiselt levinud arvamusele väga hea.
„Tänavune on tõesti veidi halvem kui eelmine aasta, aga näiteks 1992. a sai liikluses surma peaaegu viissada inimest. Möödunud aastal pisut üle kahesaja,“ rääkis Pirita.
Tema sõnul on sel aastal liikluses halb seis ka Soomes ja Rootsis ning sealgi imestatakse, mis võiks olla põhjuseks. Aga see, et kevadel alanud kampaanias rõhutati inimeste hukkumist teedel ning nimetati liikluses toimuvat suureks katastroofiks, ei ole Pirita arvates siiski õige.
Legendaarne liiklusasjatundja rääkis Raadio 2-e kuulajatele, et ka üldine liikluspilt on aastatega palju muutunud. „Mida rohkem on autosid, seda raskem on linnaliikluses surma saada, sest me sõidame kolonnides ja solisti mängida ei saa,“ selgitas Pirita ning lisas, et vanasti oli autosid vähem ja korralikust liiklemisest hooliti samuti vähem.Johannes Pirita arvates aitaks liikluskoolide tööd efektiivsemaks muuta tagaside selle kohta, kuidas käituvad autokoolide lõpetajad hiljem liikluses. „Praegu puudub mul igasugune info, kuidas umbes kolm tuhat minu endist õpilast hakkama saavad, aga ma oleksin sellest väga huvitatud,“ rääkis ta. Pirita arvates võiks niisugusest tagasisidest lähtudes kaaluda ka autokoolide tegevuslubade välja andmist.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 13 p 10 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele