Viimastel kuudel on laiahaardelise Eesti
rõivatootja Baltika müügikasvud aeglustunud, seepärast on ettevõte seadnud
eesmärgiks efektiivsuse tõstmise.
"Pärast 2006. a toimunud uute poodide avamisperioodi, mil aasta jooksul lisandus 32 uut poodi ja 54% jaepinda, on Baltika jaesüsteemi eesmärgiks hetkel efektiivsuse tõstmine ja seepärast oleme oluliselt vähendanud uute pindade käikulaskmist," kommenteeris Baltika juht Meelis Milder novembrikuu müügitulemusi.
Kui veel septembri lõpus oli sellel aastal jaepinda 50% enam võrreldes 2006. aastaga, siis detsembri alguses on see number 27%, selgitas Milder lähemalt. "Seega suur kasv lähemas perioodis asendub rahulikumaga ja kasvu 15–20% protsenti kuus võib pidada päris tubliks," märkis rõivatööstuse juht.
Lisaks on plaanipärane Vene turu hulgimüükide vähendamine Milderi sõnul sel aastal toonud kaasa negatiivse kasvu, mis oli novembris 29% vähem. Milder tahtis veel rõhutada, et üldine tarbimismeeleolu nende põhiturgudel ei ole võrreldav aastatagusega.
Artikkel jätkub pärast reklaami
"Meie jaoks oli seekordne november siiski ajaloolise tähendusega, sest grupi müügid ületasid maagilise 1 miljardi krooni taseme. Eelmine verstapost, pool miljardit krooni, jäi kõigest 3 aasta tagusesse aega," oli mees saavutatud numbrite üle uhke.
Baltika novembri konsolideeritud müügitulu ulatus 93,6 miljoni kroonini, kasvades eelmise aastaga võrreldes 8%. Jaemüük kasvas 15% ning hulgimüük vähenes 29% võrreldes eelmise aastaga. Novembri lõpu seisuga oli Baltika Grupil 129 kauplust müügipinnaga 24,438 ruutmeetrit.
Baltika Grupi üheteistkümne kuu müügitulud ulatusid 1,044 miljoni kroonini, kasvades eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 31%, sh jaemüük oli kokku 883 miljonit krooni (+38%) ja hulgimüük 142 miljonit krooni (-4%).