Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Küsitlus
Sander Tobbi, õpilane
Mind kutsub ostma, kui tasuta nänni saab. Ahnus on inimloomuses - ehk kui muidu antakse, võtan rõõmuga vastu, aga enamasti on peamine ikkagi see asi, mida ostan. Muu nänn on lihtsalt mõttetu tavaar, mida ei pruugi kasutada.
Kohati on see häiriv, et inimesi üritatakse mõttetu pahnaga ära osta.
Kõige kehvem reklaamikampaania on minu meelest Diili kõnekaardil. Need turundustegelased vist arvavad, et kui nad lihtsate vahenditega reklaamivad, siis nad ongi silmapaistvad. See torkab küll silma, kuid nõmeda pinnuna. Diili see tarbima küll ei kutsu. Kõige parem on Elisa internetilahenduse kampaania, mis praegu käib. See on pannud isegi mõtlema, et võiks terve perega Elisasse üle minna.
Marie Kukk, õpilane
Mind see absoluutselt ei häiri. Kui ei propageerita valesid asju (alkoholi , suitsetamist jms) olen ma igati selle poolt. Paar korda elus on mindki reklaam asju ostma kutsunud. Selle vooluga kaasa minemine minult tükki ei võta. Siiamaani on see reklaamistrateegia normaalsuse piiresse jäänud ja tundub, et see on kasulik nii reklaamiagentuuridele, ettevõtetele kui ka tarbijaile endile.
Kõige kehvemateks pean alkoholi propageerivaid reklaame, mis on varjatult suunatud ikkagi noortele, 18-26aastastele. Kõige paremaks reklaamikampaaniaks pean NPNKd, mis on loodud just noorele inimesele mõeldes.
Tegelikult on see erinevate toodetega kaasasaadavate boonustoodete asi päris tore. Samas olen ma aga selles suhtes paranoiline. Olen alati mõelnud, et kas neid teenuseid ei kasutata piisavalt või pole need kasulikud, et nendega sidumise eest peab hakkama asju tasuta kaasa andma.
Autor: ÄP