• OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 100−0,12%8 774,69
  • Nikkei 225−0,14%39 706,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,09
  • OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 100−0,12%8 774,69
  • Nikkei 225−0,14%39 706,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,09
  • 10.01.08, 15:58
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Millises müügisalongis on parim klienditeenindus?

Septembris-oktoobris viis Dive Service Quality Development AMTEL-i kümne liikme tellimusel läbi klienditeeninduse uuring kolmekümnes esinduses.
Testis osalesid (tähestikulises järjekorras): ABC Motors, Amserv Auto, Ascar, Autospirit, Catwees, City Renault, Inchcape Motors, Kommest Auto, Saksa Auto ja United Motors. Tegu oli teeninduskvaliteediuuringuga mystery shopping meetodil. Uuringuperioodi jooksul sooritasid testkliendid igasse osalenud ettevõttesse kolm vahetut külastust, mille käigus tunti huvi autoostu vastu. Salongid, kuhu külastused tehti, olid nende poolt ette antud (kui oli võimalik, siis leidsid need aset erinevates linnades).
Uuringu peamiseks eesmärgiks oli hinnata müügiesinduste töötajate poolt klientide teenindamisel rakendatavaid teeninduspõhimõtteid. Situatsioonid, mida testkliendid müügikohtades läbisid, olid teenindajate jaoks tavapärased. Testijad käitusid tavaklientidena ning tundsid huvi autoostu vastu ja jälgisid järgnevaid aspekte: teeninduskoha välimus, müügikonsultandi välimus, kontakti loomine, üldist suhtlemist ja käitumist teenindamisel, kliendi vajaduste määratlemist ja kontakti lõpetamist.
Testi tulemustest saab lugeda homsest Äripäeva autorubriigist – mida räägivad võitjad ja kuidas lubavad end parandada kaotajad.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 13 p 23 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele