• OMX Baltic−0,77%300,07
  • OMX Riga0,25%889,08
  • OMX Tallinn−0,39%2 059,06
  • OMX Vilnius0,15%1 194,27
  • S&P 500−0,03%5 980,87
  • DOW 30−0,1%42 171,66
  • Nasdaq 0,13%19 546,27
  • FTSE 1000,33%8 821,01
  • Nikkei 225−0,22%38 403,23
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,29
  • OMX Baltic−0,77%300,07
  • OMX Riga0,25%889,08
  • OMX Tallinn−0,39%2 059,06
  • OMX Vilnius0,15%1 194,27
  • S&P 500−0,03%5 980,87
  • DOW 30−0,1%42 171,66
  • Nasdaq 0,13%19 546,27
  • FTSE 1000,33%8 821,01
  • Nikkei 225−0,22%38 403,23
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,29
  • 12.02.08, 08:07
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kümned bussiliinid ootavad surmaotsust

Ellujäävate ja kadumisele mõistetud bussiliinide saatuse üle tehakse otsused veel sel nädalal, kui Juhan Partsi juhitud majandusministeerium otsustab riigi bussitoetuste raha jaotuse.
Kui maal liinibuss mõne minuti ka hiljaks jääb, siis pole see suur probleem, sest ilmad on kevadiselt soojad. Lääne Elu fotograaf Arvo Tarmula pildistas juba laupäeval selle aasta esimesi lumikellukesi, bussi pildistamine on selle kõrval tühiasi, kirjutas Postimees.
Kaks korda päevas Riisiperest Haapsallu sõitva rongijaama bussi jaoks jääb see kevad ilmselt viimaseks, sest Partsi juhitud majandusministeeriumil pole piisavalt dotatsiooniraha jagada.
Nii tõmmataksegi maha vähemtähtsad liinid, kadunud Haapsalu raudtee ääres ühest jaamast teise sõitev buss on üks neist, kinnitas Postimehele Lääne maavalitsuse nõunik Harri Erman.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Eile keskpäeval sõitis Riisipere bussiga Taeblasse kaks inimest ja kolm läks peale, bussijuhi sõnul on see tavaline, et päeval vurab ta tühjalt kadunud raudteed taga nuttes, sest rongiliini sulgemisel pandi asenduseks käiku bussiliin.
Taebla elanik Ene Pääro sõitis sellega eile Haapsallu tööle, koristama. «Bussid käivad hästi, iga natukese aja tagant,» ütles ta. «Ega sinna midagi parata saa, et piletihinnad aina kallimaks lähevad, kuigi see mulle ei meeldi.»
Päärol veab, sest ta elab suure maantee äärses asulas, Eesti 10 000 maabussipeatusest mõned jäävad ilmselt aga sootuks vaikseks.
Saare maavanem Toomas Kasemaa ütles eile, et maakonnaliine on juba kärbitud kümnendiku võrra, teist sama palju tuleb veel kärpida.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 27 p 23 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele