Jalgpallihuvilisi ootab Šveitsis šokk, kui
tavaliste õlle, toidu ja muud pudi-padi reklaamide asemel ilutsevad
reklaamtulpades ja televisioonis inimkaubanduse vastased reklaamid ning sõnumid.
EURO 2008 ajal on võetud tõsise rünnaku alla Šveitsi seksiturg ning sellega seoses näidatakse televisioonis reklaame, kus läbipekstud ja marrastustega naisi veetakse juukseid pidi oksjonipuki juurde ning müüakse maha kui esemeid.
2006. aastal MMi ajal Saksamaal läbi viidud sarnane kampaania alandas tõsiselt inimkaubanduse numbreid Saksamaal finaalvõistluse ajal. Sama loodetakse ka Šveitsis, kus inimkaubandus on pidevalt kasvav probleem ning suurüritused nagu EM toovad juurde "uut liha".
Artikkel jätkub pärast reklaami
"Tahtsime filmiga näidata, kui jäle tegevus on inimkaubandus. Tahame olla kindlad, et inimesed hakkaksid peale filmi nägemist inimkaubandusele mõtlema ning ei kasutaks prostituutide teenuseid," sõnas kampaania kaasjuht Ruth Gaby-Vermot Reutersile.
Gaby-Vermot lisas, et paljud mehed, kes võistlustele tulevad on oma kodumaal prostituutide kliendid ning võivad samasugust elu jätkata ka nende kolme nädala jooksul, kui nad võistlusi jälgivad.
Gaby-Vermot hinnangul on umbes 3000 naist Šveitsis inimkaubanduse ohvriks langenud ning prostituutideks sunnitud.