• OMX Baltic−0,04%297,24
  • OMX Riga0,33%919,57
  • OMX Tallinn0,49%2 026,77
  • OMX Vilnius0,07%1 219,34
  • S&P 500−0,23%6 396,37
  • DOW 300,02%44 930,5
  • Nasdaq −0,64%21 178,39
  • FTSE 1001,08%9 288,14
  • Nikkei 225−1,51%42 888,55
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%93,81
  • OMX Baltic−0,04%297,24
  • OMX Riga0,33%919,57
  • OMX Tallinn0,49%2 026,77
  • OMX Vilnius0,07%1 219,34
  • S&P 500−0,23%6 396,37
  • DOW 300,02%44 930,5
  • Nasdaq −0,64%21 178,39
  • FTSE 1001,08%9 288,14
  • Nikkei 225−1,51%42 888,55
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%93,81
  • 29.09.08, 17:14
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Vatson Vatson: plaanis pigem laienemised

Reklaamiagentuuri Vatson Vatson tegevjuhi Sven Puusepa sõnul tegid nemad keerulisema perioodi tarbeks reklaamiturul vajalikud otsused juba ammu ära, nüüd on plaanis pigem laienemised.
„Meie nägime seda ette, et on tulemas teistsugused ajad. Mina ei nimeta neid rasketeks aegadeks, meie vastavad otsused juba varem ära. Meil läheb väga hästi,“ kommenteeris Puusepp reklaamibüroode näguripäevi majanduslanguses. Samuti on Puusepa sõnul alati võimalik kasu lõigata, ka surutud majandusolukorras. „Ma mingit valemit ei ütle, kuid me oleme teinud vastavaid otsuseid selleks, kuidas sellele situatsioonile vastu minna,“ lausus Puusepp ning lisas, et efektiivsus ja töökorraldus on olulisteks märksõnadeks eduvalmis. „Inimestest oleneb ju nii palju!“ lisas ta.
Osad reklaamibürood on olnud sunnitud töötajaid ka koondama, Vatson pole seda otseselt tegema pidanud. „Me oleme mõnest inimesest ilma jäänud, kuid see pole olnud koondamine. Kuid kuskil 3-4 inimest on ära läinud, kuid me kavatseme siiski pigem laieneda,“ märkis ta.
“Eks need konkursid on ka üldiselt Eestile kasulikud, kuid pigem on need kasulikud ikkagi osalejatele. Kui räägime Eesti osalejatest, siis me peame veel õppima seal osalemist. See on muutunud rohkem Eurovisiooniks, kus žüriis ei istu mitte inimesed, kes teavad nendest tööde esitajatest kõike, nagu Eestis Kuldmuna konkursil on, kus palju pole vaja juurde rääkida. Vaid seal olid žüriis erinevate maade inimesed, kes näevad töid esimest korda. Seal tuleb oma töid hoopis teistmoodi esitada,” kommenteeris Vatson Vatson büroo tegevjuht Sven Puusepp sel aastal Riias toimunud Kuldse Haamri konkurssi.

Artikkel jätkub pärast reklaami

“Need, kes sellest aru said, need ka võitsid. Väga suur osakaal oligi seal tööde esitamise kvaliteedil, mitte niivõrd tööl endal,” märkis Puusepp. “Tegemist oli rahvusvahelise konkursiga, kuid kuidas sa teed rahvusvahelisele žüriile selgeks, et sinu töö hea on, sa pead siis ikka kogu loo ära rääkima,” märkis Puusepp.
Eelmisel aastal Kuldsel Haameril teles Grand Prix´i võitnud ettevõtte juhi sõnul tuleb sarnaste konkursside võitmine firmale kindlasti kasuks. “Selle järgi meid ikka teatakse. Ka Kuldmunal osalemine on väärtus, seda jälgitakse, ka seda, kes võidab auhindu,” tunnustas Puusepp selliste konkursside olulisust. Vatson Vatson võitis eelmisel aastal Kuldsel Haameril olulisimas ehk telereklaamide kategoorias kulla.
Reklaamiagentuur Age McCann võitis sel aastal Kuldse Haamri konkursil ühe kulla ja Grand Prix. "Pole üldse paha tulemus. See, et Identityl seekord paremini läks, on tore ja innustab ennastki julemalt töid esitama. Kokkuvõtteks on positiivne, kui hea idee võidab ja ei ülistata vormimängu," kommenteeris ettevõtte loovjuht Kaarel Grepp.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    0 k 27 p 10 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele