• OMX Baltic−0,07%301,93
  • OMX Riga0,2%894,73
  • OMX Tallinn−0,08%2 067,84
  • OMX Vilnius0,36%1 201,82
  • S&P 5000,52%6 204,95
  • DOW 300,63%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,23%8 740,5
  • Nikkei 225−1,24%39 986,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,58
  • OMX Baltic−0,07%301,93
  • OMX Riga0,2%894,73
  • OMX Tallinn−0,08%2 067,84
  • OMX Vilnius0,36%1 201,82
  • S&P 5000,52%6 204,95
  • DOW 300,63%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,23%8 740,5
  • Nikkei 225−1,24%39 986,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,58
  • 16.10.08, 12:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Veho: kes reklaamiraha ei kärbi, paistab rohkem silma

Hondasid ja Citroene müüva Veho Eesti turundusjuht Karin Eek tõdeb, et see, kes märgatavalt reklaamile tehtavaid kulutusi ei kärbi, paistab teiste seast palju rohkem silma.
„Muidugi ei ole kellelgi praegu kerge aeg. Samas võib öelda, et see, kes nüüd suudab oma strateegia selliselt kujundada, et ei tõmba oluliselt maha reklaamikulusid, see saab märgatavalt rohkem tähelepanu,“ kommenteeris Eek küsimust, kuidas ebasoodne majanduskliima toodete reklaami mõjutanud on.
Uuringufirma TNS Emor andmeil kuulub automüüja trükimeedias reklaamijate TOP 10sse. Eegi sõnul on trükimeedia ettevõtte reklaamikuludest seni moodustanud poole. "Meie strateegia on kasutada eksklusiivseid täismahus (lehekülg, esikaas) pindasid, mis töötavad nii imago reklaamina kui ka võimaldavad edasi anda pakkumist,“ rääkis turundusjuht.
Turundusjuhi sõnul ei ole televisioon sugugi odavam variant võrreldes printmeediaga.

Artikkel jätkub pärast reklaami

„Lähtume ka põhimõttest, et saada pakutavaist parim, st reklaam parimal ajal parima positsiooniga. Kahtlemata oleme ka meie üle vaadanud oma kulud ja kuna marektingi kulu on üks väga suurte numbritega rida eelarves, siis peame hoolikamalt kaaluma, milliste mahtudega ja millistes kanalites jätkata. Kuna Veho Eestil puuduvad ranged mahulepingud meediakanalitega, siis saame tegutseda paindlikult ja vastavalt vajadusele,“ rääkis Eek lisades, et planeeritudreklaamimahud järgmiseks aastaks on sarnased käesoleva aasta kulutustega.
Veho Eesti eesmärk on samuti leida nutikaid lahendusi järjest suurenevas internetireklaami tulvas ja avastada alternatiivseid reklaamivõimalusi, mille rahaline maksumus oleks võrreldes seniste väljunditega väiksem. „Järjest olulisemaks muutuvad kliendibaasil tehtavad pakkumised ja võimalus ära kasutada olemasolevaid ressursse pakkumiste edastamiseks,“ lisas turundusjuht.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 15 p 18 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele