• OMX Baltic−0,15%294,29
  • OMX Riga−0,04%916,34
  • OMX Tallinn−0,38%1 978,33
  • OMX Vilnius0,07%1 233,91
  • S&P 5000,47%6 615,28
  • DOW 300,11%45 883,45
  • Nasdaq 0,94%22 348,75
  • FTSE 100−0,07%9 277,03
  • Nikkei 2250,43%44 959,97
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,72
  • OMX Baltic−0,15%294,29
  • OMX Riga−0,04%916,34
  • OMX Tallinn−0,38%1 978,33
  • OMX Vilnius0,07%1 233,91
  • S&P 5000,47%6 615,28
  • DOW 300,11%45 883,45
  • Nasdaq 0,94%22 348,75
  • FTSE 100−0,07%9 277,03
  • Nikkei 2250,43%44 959,97
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,72
  • 06.08.09, 10:12
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Viru hotelli juht: EAS võiks rohkem rõhuda kvaliteedile

EAS ei peaks Eesti reklaamimiseks võtma nii palju sihtkohti - kui kampaania teha, siis korralikult, sõnas Viru hotelli haldava ASi Sokoteli tegevdirektor Anu Soosaar.
Soosaar ütles, et Lõuna-Euroopa turistide osakaal on suurenenud alates ELiga liitumisest. „Kas me võime selle aga puhtalt EASi arvele panna... Iga turunduse tegevuse puhul on otsest mõju väga raske hinnata,“ märkis ta ja lisas, et nad on ka ise läbi Sokose keti Lõuna-Euroopas ennast turundanud ja messidel käinud. „Kui me tuleme messilt konkreetse kauba ja tellimustega koju, siis on see meie endi töö,“ märkis Soosaar.
Tema sõnul toovad lähiturud hotellidele põhituristi, Sokoses on aga Läti ja Leedu esindatus ääretult nõrk. „Ootaksime, et EAS teeks järjekindlamat ja plaanipärast tööd ja nagu ütles õpetaja Laur, et võib-olla ei pea neid sihtkohti nii palju võtma, aga kui teha, siis teha korralikult ja valida selle järgi, et oleks lihtne tulla,“ ütles Soosaar.
„Turistide arv ei sõltu ainult turundusest, vaid ka sellest, kas transport ja lennuühendused toimivad – see on põhimure. Tööd tehakse küll ühe ja teise turu suunas, aga siis jäetakse lennuliinid ära ja kogu see töö ja raha on hukka läinud,“ tõdes Soosaar.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele