• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 09.11.09, 20:18
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

SHU jalatsiketi esimene pood läks maksma 1,5 miljonit

ABC King ASi ja Suurtüki NK OÜ juhatuse liige Erkki Laugus rääkis Äripäevale, et SHU jalatsiketi esimese poe avamisele Rocca al Mare kaubanduskeskuses kulus 1,5 miljonit krooni.
Pood teeb uksed lahti 12. novembril "Oleme lühikese ajaga avanud-avamas mitu poodi. Ühelt poolt on see nõudnud teatud pingutust, kuid teiselt poolt otsime kogu aeg kasumliku arengu võimalusi," kommenteeris Laugus. Teine SHU kauplus avatakse detsembri alguses Tartus Lõunakeskuses. Edasised plaanid jäävad juba uude aastasse ja neist Laugus hetkel veel rääkida ei soovinud.
"Avamise ajastuse ja tulevikuväljavaadete osas olme optimistlikud, sest kvaliteetseid jalanõusid mõistlike hindadega, mille pakkumisele on orienteeritud just SHU, on inimestel vaja kõikidel aegadel," rääkis Laugus.
Uue jalatsiketi juht märkis, et enamik SHU tulevasi kliente teeb oste reeglina siis, kui selleks on möödapääsmatu vajadus. "Investeeringuid ongi mõistlik teha n-ö turu põhjas - siis kulub neile vähem raha. Täies mahus hakkavad nad tööle tõusu alguses," lisas ta.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Laugus ei soostunud välja käima numbrit, kui palju ostjaid kauplus jõuludeks ja aasta lõpuks kogub. "Usume, et meie uus kaubamärk SHU hakkab hästi tööle ja võidab tarbijate südame. Meie eesmärk on siin turul olla ja siia jääda, mis tähendab, et ehitame kliendisuheteid aastateks. Pikemas perspektiivis ei tähenda paariaastane madalseis midagi," ütles ta.
"Mõnes mõttes on selle aasta jõulude aeg emotsionaalselt parem aeg kui mullu, sest siis oli teadmatust ja hirmu tuleviku ees rohkem. Neile, kelle elu on hetkel normaalsetes rööbastes, on tarbimiskindlus pigem suurenenud," avaldas Laugus lootust.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 11 p 10 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele