Firmade jõulukingid on rohkem emotsioonipõhised, nendega ei aeta taga kõrget väärtust, märkis Tallinna Kaubamaja ostudirektor Andres Käär.
"Firmade jõulukingitused on tänavu odavamaks muutunud, kuid ma ei oska öelda täpset numbrit või protsenti kui palju," sõnas Käär.
"Oleme teinud sel aastal firmade jõulukingiks Kaubamaja-temaatilise piparkoogi. Ega ei saa öelda, et me oleme üldse kunagi kalleid kingitusi teinud – eriline kuluartikkel pole see ka sel aasta," tõdes ta.
Kääri sõnul on jõulukink rohkem emotsioonipõhine, kus ei aeta taga kõrget väärtust, vaid midagi, mis sümboliseerib Kaubamaja.
Artikkel jätkub pärast reklaami
"See aasta on selleks valitud piparkook, millega seda väljendada. Eelmisel aastal oli see jõuluingel, mis oli läbiv teema neljandas kvartalis ka müügipinnal. Tänavu on selleks piparkook, mida on kujunduselemendina näha ka terves majas."
"Firmade jõulukingitused ei peagi olema midagi hinnalist. Me räägime jõulukingist, mis eelmisel aastal maksis kümneid kroone, mitte mingil juhul sadu. Nii ka see aasta," märkis Käär.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!