Maailma suurim kiirsöögirestoranide kett McDonald’s oli lõppenud kuul kaunis populaarne söögikoht, sest tema globaalne veebruarikuine käive kasvas aastatagusega võrreldes 4,8 protsenti.
Vähemalt 13 kuud avatud olnud USA söögikohtades kasvas müük kuuga 0,6 protsenti ning seda toetasid ühe dollari hommikusöögimenüü ja Olümpiateemalised lisandid Chicken McNuggetsile ja muudele toitudele.
Euroopas valisid inimesed kas aja- või rahanappusel teiste variantide kõrval aastatagusest rohkem just McDonald’sit, sest veebruari müük kerkis 5,4 protsenti. Aasia ja Aafrika on kiirsöögi tarbimise enda jaoks tõeliselt avastanud, sest lõppenud kuu müük kerkis seal tervelt 10,5 protsenti.
Analüütikud prognoosisid globaalse käibe 4protsendilist kasvu, sealhulgas üheprotsendilist kasvu USAs ja 6,5protsendilist kasvu nii Euroopas, kui Aasia-Aafrika regioonis.
Artikkel jätkub pärast reklaami