Kui 2016. aastal lõppeb leping saarte ja mandri vahelistel liinidel praeguse vedajaga, võidakse korraldada avalik konkurss, ütles majandus- ja kommunikatsiooniminister Juhan Parts.
Teine võimalus on, et riik ehitab uue laeva ise ja kolmandaks – mingite laevadega opereerib riik ise või otsib operaatori, märkis ta. "Kui panna see Eesti majanduse üldisesse konteksti, siis me peame vaatama, et riigieelarve ei ole kummist. Majanduses on hoopis suuremad probleemid kui see, kas paneme riigi raha uue laeva peale ja ehitame uue laeva või mitte, aga me ei saa seda välistada," rääkis Parts, lisades, et lahendus eeldab rahanumbrite kõrvutamist.
"Aga praegu on aasta 2010 ja praegu on kõige olulisem sõnum: meil on partner, meil on leping, meil on Eesti ettevõte, me peame saama maksimaalselt hea teenuse," rääkis minister Meie Maa teatel teisipäeval Hiiumaal parvlaevaliiklusest kõneledes.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!