Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Interaktiivsus tasub ära

    Muutuv ettevõtluskeskkond soosib uuendusi ettevõtete turundustegevustes ning ka kõige tuntumad brändid otsivad üha uusi võimalusi, et klientuuri rohkem kaasata. Üldisest "mürast" eristumiseks tuleb tarbijaid üles kutsuda tegudele, olgu selleks kärudega järjekorras seismine, vanade mobiilide kogumine või suur allahindlus, mis sageli päädib tunglemisega. Kaasavad kampaaniad on üllatavalt tulemuslikud, kuna pakkumisest huvitunud inimesed saavad sellesse oma osa anda. Suurepäraseid võimalusi turunduses osalemiseks on loomulikult andnud internet ja sotsiaalmeedia.
    Internetiturunduse ja sotsiaalmeedia lisaväärtust kasutatakse üha enam ja firma suhtlusvoo omamine Facebooki või Twitteri sotsiaalvõrgustikes on vägagi populaarne. Enim kasutatakse Facebooki teemalehe võimalusi, mis loob soodsa pinnase dialoogiks klientidega. Kuigi teemalehte omavad paljud, on meeldejäävad ja toimivad lehed siiski veel edulood, kuna klientidega suhtluseks ei jagu põhitegevuste kõrvalt lihtsalt aega. Kogemustele toetudes võin öelda, et vabakutseliste postitajate kaasamine aitab seda vältida ja luua tulemusliku vestluse lehekülje jälgijatega.
    Facebook pakub ka muid lahendusi, mida suure lisatööta saab edukalt kasutada. Huvitavad videolõigud, lahedad pildid ja muud lisavõimalused on heaks visiooni loojaks ja täiendavaks kaasamise võimaluseks.
    Hea on ka kodulehe turundustegevust elavdada loovate lahendustega, mis aitavad kasutajaid tegutsema panna ja suunata. Kaardirakendused, veebimängud ja videolahendused, mille abil kodulehe külastajad saavad personaalselt infot, on sageli tulemuslikumad kui ettevõtte reklaamlause. Näiteks arendas üks mobiilioperaator välja kaardilahenduse, mille abil saab klient määrata enda asukoha ning jälgida sõprade paiknemist reaalajas. Vaatamata uudse lahenduse varjupoolele - vanemad hakkasid oma lapsi jälgima - on kogu kontseptsioon olnud edukas ja elavdanud märgatavalt teenuste müüki.
    Sageli tekib küsimus, kas investeering interaktiivsusesse tasub ennast ära? Kui eesmärgid ja tegevuskava planeerida ning mõistlikult ellu viia, siis jah. Kindlasti on eduteguriks ka info edastamine, mis kasutajaid tõsiselt huvitab, seega tuleks infot pakkuda ajakirjaniku kombel, mitte kui müügimees. Muidugi tasub julgelt proovida, kuna eduka suhtluse kujunemine võtab aega ning tulemused tulevad kogemustega. Seega soovitan kasutajaid kaasata kahepoolse suhtluse kaudu sotsiaalvõrgustikes ja kodulehel ning toetan igati loovat turundust internetis.
  • Hetkel kuum
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Lihavõttepühad kõigutasid Tallinki sõitjate arvu kuuendiku võrra
Tallinki reisijate ja sõiduautode veomaht kahanes aprillis, ettevõte toob põhjuseks lihavõttepühad.
Tallinki reisijate ja sõiduautode veomaht kahanes aprillis, ettevõte toob põhjuseks lihavõttepühad.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Luksusturismi ettevõtjad õpetavad, kuidas meelitada rikkad metsa raha kulutama
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Sääsepeletajate müüja: müüme toodet, millesse ise usume
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Raimo Ülavere: vaktsineeri ennast perfektsionismi vastu. Järjekindel piisavalt hea on parem kui perfektne
Ehkki perfektsionism tundub armastusväärne nõrkus või suisa edu vältimatu eeldus, on tegu toksilise nähtusega. Positiivne perfektsionism on müüt ja perfektsionismi olulisim kütus on teised inimesed.
Ehkki perfektsionism tundub armastusväärne nõrkus või suisa edu vältimatu eeldus, on tegu toksilise nähtusega. Positiivne perfektsionism on müüt ja perfektsionismi olulisim kütus on teised inimesed.
"Palun vabastada Eesti vahemikus ....–.... loodusõpetuse tunnist"*
Selle asemel, et spekulatiivses Euroopa Liidu trahvi hirmus end üles kütta, toetume faktidele ja vaidleme kokkulepped paremaks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Selle asemel, et spekulatiivses Euroopa Liidu trahvi hirmus end üles kütta, toetume faktidele ja vaidleme kokkulepped paremaks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Suur galerii: Eduka Eesti auhinnasadu uhiuuel äripinnal
Äripäeva 12. Eduka Eesti arvamuskonkursi auhinnad jagati välja neljapäeva pärastlõunal konkursi ühe toetaja Ellex Raidla kontoris Tallinnas Rotermanni kvartalis, kuhu advokaadibüroo kolis märtsis.
Äripäeva 12. Eduka Eesti arvamuskonkursi auhinnad jagati välja neljapäeva pärastlõunal konkursi ühe toetaja Ellex Raidla kontoris Tallinnas Rotermanni kvartalis, kuhu advokaadibüroo kolis märtsis.
Kakao hind on võtnud suuna alla
Kakao hind on kukkunud rekordkõrgest tasemest viiendiku võrra ning esmaspäeval kukkus kakao hind 17% ühel kauplemispäeval.
Kakao hind on kukkunud rekordkõrgest tasemest viiendiku võrra ning esmaspäeval kukkus kakao hind 17% ühel kauplemispäeval.