Eesti avati uus tarbijakeskkond whatcar.ee, mille koostööpartneriks on Briti autoostjale suunatud veeb whatcar.com. Toimetus koosneb endistest Auto Bild Eesti töötajatest.
Whatcar.ee on veebikeskkond neile, kes plaanivad osta autot. Sealt leiab nii uute kui kasutatud autode teste, tehnilisi analüüse, nõuandeid ja soovitusi ning ka teiste autokasutajate kogemusi, mis aitavad autoostjatel leida enda jaoks parim masin.
"Tegemist on Inglismaal juba 1972. aastast tegutsenud ajakirja What Car? veebiversiooniga, mis kuulutati Inglismaal 2007. aasta parimaks tarbijakeskkonnaks. Seega on tegemist viimse detailini läbimõeldud ja äärmiselt kompaktse autoalase infokogumiga, mis on täielikult kohandatud Eesti oludesse," lausus whatcar.ee peatoimetaja Tõnu Tramm.
Tema sõnul analüüsisid Auto Bild Eesti tegijad pärast ajakirja ilmumise lõppemist turuolukorda ja erinevaid perspektiive. "Leidsime, et Eestis puudub ühtne, kogu autoalast informatsiooni hõlmav usaldusväärne veebikeskkond. Kuna Eestis puuduvad igasugused võimalused teha põhjalikke autoteste, siis sai see tühimik täidetud koostöös Inglisma ühe suurima meediakontserni, Haymarket Media Groupiga," lausus Tramm.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Haymarket Moto ja Motospordi grupi direktor Patrick Fulleri sõnul on nende senised kogemused Lätis ja mujal maailmas näidanud, et What Car? veebikeskkkond on erinevatel turgudel kohanemisvõimeline ning tõusnud lühikese ajaga turuliidriks.
"Ma ei näe ühtegi põhjust, miks ei peaks see nii minema ka Eestis. Seda enam, et kogu ettevõtmist juhivad kohapeal suurte kogemustega autoajakirjanikud, kellel on Saksa Auto Bildi näol ka pikaajalised koostöökogemused välispartneriga," lausus Fuller.
Haymarket Media Groupil on ligi sada väljaannet 40 riigis, lisaks What Car?ile kuuluvad gruppi veel ajakirjad Autocar, Classic & Sports Cars, Motosport News, F1 Racing jpt.
Milbrooke'is asuvast What Car?i testikeskusest käivad läbi kõik Euroopas müügile jõudvad uued autod, näiteks möödunud aastal testis What Car? testigrupp 486 uut sõidukit, läbis üle 800 000 testikilomeetri ning tegi üle 60 000 foto. Whatcar.ee eesmärgiks on juba lähitulevikus katta uute autode testide ja pruugitud autode tehniliste analüüsidega kõik Eestis enimmüüdud automudelid.
Lisaks eelmisel aastal ilmumise lõpetanud ajakirja Auto Bild Eesti endisele peatoimetajale Tõnu Trammile töötavad whatcar.ee meeskonnas ka endine ajakirja toimetaja Olev Toom ning reklaami- ja turundusjuht Siim Kala. Ka on whatcar.ee-l mitmeid koostööpartnereid, kellest nii mõnigi on varem Auto Bild Eesti juures tegutsenud.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!