Jaana Pikalev • 15. juuli 2010 kell 12:35

Eurosõnumite reklaamikampaaniat juhitakse ministeeriumist

Eurosõnumite edasist reklaamikampaaniat juhitakse Rahandusministeeriumist ning esialgne vaidlustatud hange lõpetatakse.

„Kuivõrd esialgse riigihanke menetlus on olnud nii pikalt peatatud, siis ei ole meil võimalik selle hankega enam edasi minna. Oleme hankes osalenuid selle lõpetamisest juba ka teavitanud,“ selgitas eurokommunikatsiooni projektijuht Ingvar Bärenklau.

Samas kinnitas Bärenklau, et eurosõnumite reklaamikampaania toimub täies kooskõlas kommunikatsiooni üldise ajaplaaniga. „Reklaamikampaania projektijuhtimist teevad rahandusministeeriumi spetsialistid ise ega kasuta peatöövõtjana ühte reklaamiagentuuri nagu oli esialgse hankega plaanis teha. Selleks viime läbi eraldi hanked vajalike meediapindade broneerimiseks, kampaania loovlahenduste leidmiseks ning materjalide tootmiseks. Ehk et me ostame vajalikud teenused kampaaniate kaupa sisse,“ rääkis Bärenklau.

Esialgse hanke, mis oli välja kuulutatud Eesti eurole ülemineku aspekte tutvustava reklaamikampaania loovkontseptsiooni ja meediaplaani koostamise ning reklaamikampaania projektijuhtimise ostmiseks, kaks hankes osalenut vaidlustasid. Kuigi riigihangete vaidlustuskomisjonis ei leidnud kinnitust ükski vaidlustajate etteheide, otsustas komisjon vaidlustajate taotlused siiski rahuldada, viidates protseduurilisele eksimusele hankija otsuse vormistamisel. 

 

Hetkel kuum