Tehniliselt on tegemist perforeeritud kilest kleebisega, mille alla jäänud aknad kleebiti igaüks eraldi üle. Et reklaam oleks ka öösel nähtav, kasutatakse lisavalgustust – kleebisele suunatakse prožektorivalgus.
„Oleme meie peamaja reklaamikandjana kasutamist kaalunud ka eelnevate kampaaniate ajal, kuid meie praegune uudis tundus oma kaalult olevat kõige sobivam, et nii suurt ja mastaapset pinda kasutada,“ ütles SEB turunduse ja kommunikatsiooni divisjoni direktor Karl Multer.
Käes on suur suvi ning põhiline puhkuste aeg. Ekslikult arvatakse, et soe suveaeg kipub paljudele eestlastele koos alkoholiga mööduma. Aastast aastasse on kasvanud aga just alkoholivabade toodete populaarsus ning seda mitte üksnes suvel, vaid üleüldiselt – kasvanud on nii alkoholivabade toodete hulk kui ka tarbijate nõudlus.