Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
SEB kasutab reklaampinnana peamaja
SEB peamajal on alates 17. oktoobrist Eesti kõrgeim reklaam, mis soovitab vaadata panga uut netilehekülge.
Tehniliselt on tegemist perforeeritud kilest kleebisega, mille alla jäänud aknad kleebiti igaüks eraldi üle. Et reklaam oleks ka öösel nähtav, kasutatakse lisavalgustust – kleebisele suunatakse prožektorivalgus.
„Oleme meie peamaja reklaamikandjana kasutamist kaalunud ka eelnevate kampaaniate ajal, kuid meie praegune uudis tundus oma kaalult olevat kõige sobivam, et nii suurt ja mastaapset pinda kasutada,“ ütles SEB turunduse ja kommunikatsiooni divisjoni direktor Karl Multer.
Täispikka lugu loe Best Marketingist ehk
SIIT. Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.