• OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 2250,82%45 672,96
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,13
  • OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 2250,82%45 672,96
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,13
  • 25.10.10, 10:48
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ühinenud Ajakirjad: meil suulisi kokkuleppeid ei sõlmita

Kõik kokkulepped sõlmitakse kas e-maili teel või spetsiaalse kinnistusvormi kaudu, suulisi kokkuleppeid ei kasutata, rääkis ASi Ühinenud Ajakirjad reklaamidirektor Meelis Maalmann.
„Meil on eranditult kõik kokkulepped, mis tehakse kirjalikud kas e-maili teel ning agentuuride või suuremate klientide jaoks on välja töötatud kinnitusvorm, kus klienti kinnitab oma reklaampinna, hinna ja seal on ka kõik täpsed andmed ning seda ei saa kaheti mõista,“ rääkis Maalmann.
Tema sõnul võib erandolukorras sõlmida pikaajalise kliendiga kokkuleppe e-maili teel. „Suulist kokkulepet, et oleme rääkinud ja pannud kellegi reklaami (ajakirja-toim.), seda ei ole,“ rõhutas ta ning lisas, et suulised kokkulepped on siiski alati kaheldavad. 

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele