Äripäev: suuline kokkulepe vaid väikese muudatuse tegemiseks
Suuline kokkulepe võib toimida usaldusväärse, kauaaegse kliendiga väikese muudatuse kokkuleppimiseks aga klientidega suulisi lepinguid me ei sõlmi, ütles Äripäeva reklaamidirektor Asso Laido
„Ei, Äripäeva reklaamiosakond kliendiga suulisi lepinguid ei sõlmi,“ kinnitas Laido.
Kas ja millal maksab suuline kokkulepe? „Üldiselt võiks suuline kokkulepe tulla kõne alla pikaajalise ja usaldusväärse kliendi puhul näiteks väikeste muudatuste, täpsustuste kokku leppimisel,“ vastas reklaamidirektor ning lisas, et enamjaolt kinnitatakse ka muudatused e-posti teel üle.
Kõik kokkulepped sõlmitakse kas e-maili teel või spetsiaalse kinnistusvormi kaudu, suulisi kokkuleppeid ei kasutata, rääkis ASi Ühinenud Ajakirjad reklaamidirektor Meelis Maalmann.
Advokaadibüroo LEXTAL vandeadvokaat Urmas Ustavi sõnul võib ettevõtja tema hinnangul rahumeeli tähelepanuta jätta mõne portaali telefoni teel pakutava suulise lepingu.
Eks ole ju kummaline, et maailma suurimate keelte sekka kuuluvad inglise ja vene keel kubisevad ema-teemalistest sajatustest, kuid eesti keelest me ühtki sellist ei leia.
Soomes ärivõtete pärast kohtu all oleva ärikataloogi Directa Eesti haru sajad kliendid on pahased Directa lepingute sõlmimise viisi pärast - telefonis müügiagendiga vestlemise tulemus on leping portaalipidajaga ning arve andmete portaali registreerimise eest.
Eesti riigi julgeolek sõltub igaühe panusest ja ka ettevõtetel on oma osa mängida. Tööandjal on võimalik mitmeti kaasa lüüa, näiteks säilitades reservõppekogunemistel osalejate töötasu, pakkudes reservistidele soodustusi, võimaldades vaba aega või kodust töötamise võimalust, kui elukaaslane on õppekogunemisel.