Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Äripäev: suuline kokkulepe vaid väikese muudatuse tegemiseks
Suuline kokkulepe võib toimida usaldusväärse, kauaaegse kliendiga väikese muudatuse kokkuleppimiseks aga klientidega suulisi lepinguid me ei sõlmi, ütles Äripäeva reklaamidirektor Asso Laido
„Ei, Äripäeva reklaamiosakond kliendiga suulisi lepinguid ei sõlmi,“ kinnitas Laido.
Kas ja millal maksab suuline kokkulepe? „Üldiselt võiks suuline kokkulepe tulla kõne alla pikaajalise ja usaldusväärse kliendi puhul näiteks väikeste muudatuste, täpsustuste kokku leppimisel,“ vastas reklaamidirektor ning lisas, et enamjaolt kinnitatakse ka muudatused e-posti teel üle.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.