Meie sõlmime suulisi kokkuleppeid ja näeme, et neist peetakse ka kinni, rääkis Sky Media müügidirektor Heiki Abel.
„Suulised kokkulepped on erinevate kampaaniate või tehingute korral üsna sagedased ja nendest kinnipidamine on samuti igapäevane,” ütles Abel. Tema sõnul jäävad sageli ka pikaajalised lepingud pikendamata ja toimivad aastaid suurepäraselt. “Kuna keegi pole asendamatu, siis ettevõtte nimel tulevikku lubatu tuleks kindlasti dokumenteerida,” lisas ta.
Abel ütles, et suuline kokkulepe maksab, kui nn suu omanik on teovõimeline, usaldusväärne ja sõnapidaja partner ning seda nii Eestis kui mujal. “Kahjuks teatud summadest alates keerab osa päid ära, sageli “heade” sõprade - sugulaste nõuannetele tuginedes,” ütles müügidirektor.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!