Intervjuu Tele2 Kesk-Euroopa ja Euraasia piirkonna juhi Niklas Sonkiniga.
Millised on Tele2 plaanid Eestis?
Tuleme juba sel nädalal turule millegi uuega, mille kohta praegu midagi rohkemat öelda ei saa.
Tele2 on olnud küllaltki agressiivne klientide püüdmisel, kas jätkate samas vaimus?
Jah. Me oleme alati tegutsemisele orienteeritud, vapper, kuid läbipaistev ja usaldusväärne. Me jätkame positiivses mõttes veidi mässumeelset ja väljakutsuvat tegutsemist ka edaspidi. Selle aasta jooksul oleme Eestis juurde võitnud 25 000 klienti.
Kas olete Tele2 Eesti kolmanda kvartali 4% käibe kasvuga rahul?
Oleme kolmanda kvartali tulemustega rahul ning võrreldes eelmise aastaga oleme hakanud kasvama. Osaliselt on see üldise majanduse paranemise tulemus, kuid suuresti seetõttu, et meil läheb hästi ja me parandame oma kvaliteeti. Ma tean, et Tele2-l pole Eestis alati olnud korralik võrk, kuid viimase kolme aasta jooksul on meil olnud väga hea leviala ja kvaliteet.
Millal Tele2 ärikliendid saavutavad sama suure rahulolu nagu erakliendid?
Tele2 on olnud tugev eraklientide turul, mitte ainult Eestis, vaid ka kõikidel teistel turgudel, kuid me pole olnud nii tugevad ärikliendi segmendis. Me otsustasime paar aastat tagasi, et investeerime rohkem paremasse ärikliendi teenindusse, ning nüüd näeme tulemust. Me usume, et B2B segment üldiselt, mitte ainult Eestis, on Tele2 jaoks võimalus ning me kasvame seal kindlasti. Me peame äriklientide usalduse ära teenima, kuid see võtab aega.
Kas Tele2 võib sarnaselt Rootsiga 4G võrgu ehitamisel Eestis koostööd teha mõne konkurendiga?
See on võimalus, mida peame kaaluma. Millise konkurendiga me võime Eestis koostööd teha, ei soovi ma kommenteerida. Kuid see on pikaajaline investeering.
Millal saab Tele2st Eesti turuliider?
Seda on keeruline öelda. Me austame oma konkurente Eestis. Kuid paljudel turgudel, kus me tegutseme, oleme saavutanud juba positsiooni number üks - Lätis ja Leedus oleme juba esimesed, kui võrrelda kliendiarvu. Samuti paljudes Venemaa regioonides. Kindlasti on see pikaajaline eesmärk, kuid mul pole kristallkuuli ning ma ei hakka ühtegi kuupäeva ega aastat pakkuma. Usun, et igas valdkonnas on ettevõtete eesmärk saada number üheks, ning meie pole erand.
Millal Eesti mobiilsideoperaatorid lõpetavad parima kvaliteedi ja leviala sõja?
Me ei usu, et me oleme kunagi öelnud, et meil on parim kvaliteet, kuid meil on kvaliteet, mis on piisavalt hea meie klientidele. Lõpuks on kõikidel operaatoritel korralik võrgustik ning see omab tähtsust üha vähem - see on hügieenifaktor, mis lihtsalt peab olemas olema. Sealt edasi konkureerime me hinna ja teenustega. Konkurents liigub puht tehnilisest võidujooksust teistesse valdkondadesse.
Mis on tulevikus telekommunikatsiooni valdkonnas suurim tuluallikas?
Kõneäri jääb pikaks ajaks suurimaks käibe allikaks, kuid me näeme tugevat paranemist andmekasutuses. See kasvab hoogsalt igal turul, kus me tegutseme. Kindlasti see, kuidas inimesed kasutavad tulevikus telekommunikatsiooniteenuseid, muutub, hakatakse kasutama nutitelefone igasuguste rakendustega, mõned neist on kasulikud, kuid mõned neist on puhtalt meelelahutuslikud. Kuid me näeme andmete kasutamise suurt kasvu.
Seotud lood
Eesti riigi julgeolek sõltub igaühe panusest ja ka ettevõtetel on oma osa mängida. Tööandjal on võimalik mitmeti kaasa lüüa, näiteks säilitades reservõppekogunemistel osalejate töötasu, pakkudes reservistidele soodustusi, võimaldades vaba aega või kodust töötamise võimalust, kui elukaaslane on õppekogunemisel.
Enimloetud
1
Ärid ostab ERGO kindlustus
4
Omanik: “Ei ole kantimine!”
Hetkel kuum
![Pae tänava hoone põles 2022. aasta aprillis. Tulekahjust sündis üks keerulisemaid kindlustusjuhtumeid, mis seni Eestis olnud. Kohtuvaidlus hüvitise üle alles käib.](https://static-img.aripaev.ee/?type=preview&uuid=893d860a-e22e-5da5-9b40-93340eab272f&width=3840&q=70)
Ärid ostab ERGO kindlustus
![S&P 500 indeksi suurt kontsentreeritust näeb ta ohukohana.](https://static-img.aripaev.ee/?type=preview&uuid=f696f688-83ef-5395-a1a0-4f975035c97c&width=3840&q=70)
Ekspert nimetab potentsiaalikad alternatiivid
Tagasi Äripäeva esilehele