Artikkel
  • Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Nordecon Infra jäi teelõigu remonditöödega jänni

    Maanteeameti kinnitusel oli objekti valmimise tähtaeg 15. novembril ning seda ei ole muudetud. Ehkki Nordecon Infra on esitanud tähtaja pikendamise taotluse, pole amet nende põhjendustega nõus. Samuti on maanteeamet teatanud töövõtjale kavatsusest teda hilinemise eest trahvida, summa suurus sõltub viivituse pikkusest.
    Kui möödunud nädalal vapustasid avalikkust kaitsepolitsei läbiotsimised maanteeametis, majandusministeeriumis ja Nordeconis, siis nende üks põhjus oli Liiapeksi-Loobu hange. Mullu 5. oktoobril lõid Nordecon Infra ja maanteeameti esindajad käed, et hiljemalt selle aasta novembri keskpaigas vuravad autojuhid Loksa teeristist kuni Viitnani remonditud sõidusuunal uuel siledal asfaldil. Kahekümne kilomeetri remontimine maksab 122 miljonit krooni ning enamik rahast tuleb Ühtekuuluvusfondist.
    Lepingu sõlmimisel ei osanud aga keegi karta, et töötegemise asemel keskendutakse hoopis vaidlustele kasutatavate materjalide üle. Projekti järgi tuli asfaldi alla panna graniitkillustiku kiht, kuid kevadel hakkas Nordecon Infra tellijat veenma, et tuleks kasutada hoopis freesitud asfaldi, bituumeni, tsemendi ning lubjakivikillustiku segu.
    "Kuna töövõtja lootis projekti muudatuse sõlmimisele, siis tekkis tal muudatuse mitteaktsepteerimisel probleeme graniitkillustiku tarnega, mis ongi seisaku põhjus," rääkis maanteeameti peadirektori asetäitja Märt Puust augustis.
    Tulemuseks oligi, et kõige magusamal teedeehituse ajal töö hoopis seisis.
    Nordecon Infra peadirektor Erkki Suurorg põhjendas suvel vaidlusi sellega, et maanteeameti poolt eraldi projekteerimishankega tellitud projekt ei vasta kehtivatele normatiividele ja standarditele, mistõttu nad ei saa algse projekti järgi ehitada ja tööle lepingus nõutud viieaastast garantiid anda.
    Suurorg lootis toona, et kui saabub järelevalve juhis ja normidele vastav tehniline projekt, siis nad loodavad tellijaga uues lõpptähtajas kokkuleppele jõuda.
    Millal saavad autojuhid sõita remonditud teelõigul?
    Miks on tähtaeg üle läinud?
    Kui suureks võivad trahvid Nordeconi jaoks minna ja kas te nõustute nendega?
    Tallinna-Narva maantee Liiapeksi-Loobu teelõigu ehitustööde lepingu osas on Nordecon Infra taotlenud maanteeametilt lepingutähtaja pikendust kuni 2011 suve lõpuni. Edasisi kommentaare saame anda kohe, kui oleme läbirääkimistega lõpule jõudnud.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum
Infoturbe ekspert: identiteedivargusi on rohkem kui maailmas inimesi, teadlikkus peab tõusma
Tänavust infoturbeaastat iseloomustavad uued ründeviisid, kasvav identiteedivarguste arv, keerukamaks muutunud ründed ning digitaalse tarneahela riskid, kirjutab IT-ettevõtte Datafox infotrube juht Janar Randväli.
Tänavust infoturbeaastat iseloomustavad uued ründeviisid, kasvav identiteedivarguste arv, keerukamaks muutunud ründed ning digitaalse tarneahela riskid, kirjutab IT-ettevõtte Datafox infotrube juht Janar Randväli.
Börsid alustasid uut kvartalit korraliku langusega
Aasia turud on kolmandat päeva languses ning tänaseks on oodata ka Euroopa ja USA turgudel suuremat kukkumist.
Aasia turud on kolmandat päeva languses ning tänaseks on oodata ka Euroopa ja USA turgudel suuremat kukkumist.
Uueks ehituse asekantsleriks saab Ivo Jaanisoo
Majandusministeeriumi ehituse asekantsleriks saab Jüri Rassi järel senine ministeeriumi ehitus- ja elamuosakonna juhataja Ivo Jaanisoo.
Majandusministeeriumi ehituse asekantsleriks saab Jüri Rassi järel senine ministeeriumi ehitus- ja elamuosakonna juhataja Ivo Jaanisoo.
Soomlastelt Mandatumi ostnud Invalda siseneb Eesti turule
Tänavu Sampo panga Mandatum kindlustuse Balti äride ostust teatanud Leedu varahaldur Invalda alustab pärast lubade saamist tänasest kindlustusäri Eestis, Lätis ja Leedus.
Tänavu Sampo panga Mandatum kindlustuse Balti äride ostust teatanud Leedu varahaldur Invalda alustab pärast lubade saamist tänasest kindlustusäri Eestis, Lätis ja Leedus.
Riik võtab Tallinna Haiglalt toetuse ära Kõlvart: siis haiglat ei tule
Euroopa Liidu taastekava Eesti osa vähenemise tõttu otsustas valitsus, et vähemprioriteetsed on ning taasterahastu toetusest ilma jäävad Tallinna Haigla ja Haapsalu raudtee.
Euroopa Liidu taastekava Eesti osa vähenemise tõttu otsustas valitsus, et vähemprioriteetsed on ning taasterahastu toetusest ilma jäävad Tallinna Haigla ja Haapsalu raudtee.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.