• OMX Baltic0,02%292,03
  • OMX Riga−0,09%910,84
  • OMX Tallinn0,13%1 896,59
  • OMX Vilnius−0,03%1 261,33
  • S&P 5000,79%6 791,69
  • DOW 301,01%47 207,12
  • Nasdaq 1,15%23 204,87
  • FTSE 1000,7%9 645,62
  • Nikkei 2251,35%49 299,65
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,14
  • EUR/RUB0,00%92,57
  • OMX Baltic0,02%292,03
  • OMX Riga−0,09%910,84
  • OMX Tallinn0,13%1 896,59
  • OMX Vilnius−0,03%1 261,33
  • S&P 5000,79%6 791,69
  • DOW 301,01%47 207,12
  • Nasdaq 1,15%23 204,87
  • FTSE 1000,7%9 645,62
  • Nikkei 2251,35%49 299,65
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,14
  • EUR/RUB0,00%92,57
  • 22.11.10, 18:38
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hotellijuht: kampaaniateta ei teataks Eestisse tulla

Nordic Hotelsi juht Feliks Mägus ütles Estonian Airi juhi Andrus Aljase öeldut kommenteerides, et piiratud toetuseelarvete juures vajavad raha nii välismaine mainekujundus kui ka Eestis toimuvad suurüritused.
"Üks ei välista teist. EASil on ilmselt olemas spetsiaalsed meetmed, millega toetada ka suurürituste korraldamist, kuid Eesti mainekampaaniaid on kindlasti samuti vaja, muidu ei tea artistid, sportlased ja teised Eestisse üldse tulla," sõnas Mägus.
Aljas avaldas arvamust, et välismaal korraldatavate mainekujunduskampaaniate asemel võiks EAS toetada hoopis Eestis toimuvaid suurüritusi, mis siia turiste toovad.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele