Anne Oja • 23. november 2010 kell 16:15

Neljandik veebikülastusi läheb Facebooki arvele

Möödunud nädalal langes neljandik ameeriklaste registreeritud veebikülastusi Facebooki arvele, aasta tagasi oli vastav näitaja vaid 16,7%.

See näitab, et sotsiaalne võrgustik Facebook jätkab kasvamist, vahendas cybersecurity.ru monitooringufirmat Hitwise. Uuringust nähtus, et aastaga kasvas Facebooki infokäive 60% ja iga kümnes ameeriklane läks teistele veebilehtedele Facebookist. Võrdluseks, Google'il on vastav näitaja vaid 7%.

Facebookis vaadatakse erinevaid veebikülgi ligi neli korda rohkem, kui YouTube'is ja viis korda rohkem, kui Google'is. Facebook juhib ka ajas, mida veebikasutajad selles keskkonnas veedavad. Septembris olid ameeriklased Facebookis 41,1 mln minutit ja Google'is 39,8 mln minutit, kus käivet vedasid Gmaili ja YouTube'i projektid.

Hitwise märkis, et Facebook kujutab endast Google'ile üha suuremat ohtu, kuna veebikasutajad kolivad lihtsalt sinna, hüljates varasemad eelistused. Kabelimatsu võib Google'ile panna see, kui Facebook avatakse reklaamile ja seal valmivad väikestele ning keskmise suurusega ettevõtetele mõeldud ärirakendused.

Hetkel kuum