• OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • 01.12.10, 20:17

General Motorsi müük kasvas 11%

Ühendriikide autotootja General Motors teatas täna, et eelmises kuus kasvas automüük 11 protsenti. Tegemist on ettevõtte jaoks kiireima kasvuga kuuga.
Detroidis asuv autotootja teatas täna, et novembris müüdi kokku 168 739 autot. Müügitulemused kasvasid 11 protsenti ning see on ettevõtte jaoks kiireima kasvuga kuu sel aastal.
„General Motorsi müük oli oodatust parem,” teatas Bloombergile IHS Automotive analüütik Rebecca Lindland, kes prognoosis ettevõttele 162 000 auto müüki, „vaatamata sellele, et kasv pole midagi üllatavat, on tegemist siiski tugeva taastumisega.”
Chevrolet, mis moodustab 70 protsenti General Motorsist, kasvatas müüki 18 protsendini, ehk 117 588 autoni, Buicki müük kerkis 36 protsenti 11 725 autoni, GMC kerkis 30 protsenti 27590 autoni ja Cadillaci tõusis 21 protsenti 11 801 autoni.
Mudelivalikus kasvas kõige enam müük maasturite Chevrolet Equinox-i ja GMC Terraini
60 protsenti ja Caddilac SRX 36 protsenti.
Pärast eelmisel aastal läbiviidud pankroti on ettevõte lõpetanud Hummeri, Pontiaci ja Saturni tootmise, samuti müüdi Rootsi autotootja Saab. General Motors keskendub oma põhibrändide Buick’i, Cadillaci, Chevrolet ja GMC arendamisele.
Täna on autotootja aktsiahind kerkinud 1,96 protsenti 34,86 dollarile.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.07.24, 15:46
Eesti inimesed eelistavad suvel üha enam alkoholivaba õlut, siidrit või longdrinki
Käes on suur suvi ning põhiline puhkuste aeg. Ekslikult arvatakse, et soe suveaeg kipub paljudele eestlastele koos alkoholiga mööduma. Aastast aastasse on kasvanud aga just alkoholivabade toodete populaarsus ning seda mitte üksnes suvel, vaid üleüldiselt – kasvanud on nii alkoholivabade toodete hulk kui ka tarbijate nõudlus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele