Raivo Sormunen • 5. detsember 2010 kell 21:00

BaltCap sai TREV-2st enam kui 20 protsenti

BaltCapi esindajana TREV-2 nõukogus tööle hakkava Martin Kõdari sõnul ulatus aktsiate arv ligi pooleteise miljonini, millega sai BaltCap endale ettevõttes 20,75protsendise osa. TREV-2 suuromanikud Peeter Vilipuu, Lembit Makstin ja Kaido Kaup aktsiaid ei müünud, vaid uuele omanikule korraldati suunatud emissioon.

"Tegu oli täielikult uusemissiooniga. Lisaks juba tehtavale investeeringule on BaltCap arvestanud TREV-2 edasise finantseerimisega. Seda juhul, kui leiame TREV-2 tegevusega haakuvaid edasisi investeerimisvõimalusi," märkis Kõdar. Tema sõnul ei avalikusta BaltCap tehingu maksumust.

TREV-2 sai mullu 866,8 miljoni kroonise käibe juures 26,5 miljonit krooni kahjumit. Omakapitali osakaal ulatus eelmise aasta lõpus 684 miljoni kroonise varade mahu juures 34%ni. Laenukohustuste maht oli viimase aruande põhjal 223 miljonit krooni.

TREV-2 suuromanik ja nõukogu esimees Peeter Vilipuu ütles, et ettevõtte seis on normaalne. "Kontserni tulemused tulevad samas suurusjärgus mis eelmisel aastal - käive umbes 900 miljoni alla, aga kahjum tuleb paarkümmend miljonit," märkis ta.

"Suutsime allaminekut pidurdada, aga tõusu teha veel ei suutnud. See on jama, mis ehituses toimub. Näitab riigi nõrkust," lisas Vilipuu.

BaltCapi investeeringute direktori Kristjan Kalda sõnul näevad nad TREV-2 pikaajalist tugevust kvaliteetses töös ja innovatsioonis. "Meie arvates ei ole vaidlustamistele ülesehitatud turumudel jätkusuutlik," lisas ta.

"Praegust turgu kõrvalt vaadates jääb mulje, nagu ehitaks teid juristid, mitte teedeehitusinsenerid. Ärapanijalike hankevaidluste tagajärjel on kaotajad lõpuks nii tellija, turuosalised kui ka kõik liiklejad," rääkis Kalda.

Ühtlasi kinnitas BaltCap reedel TREV-2 börsiplaani, mis esmalt hõigati välja tänavu augustis. "TREV-2 Grupi börsile viimine, ettevõtte avalikuks muutmine on stabiilsuse ja kvaliteedi märk, mis peaks värskust tooma kogu turule," kommenteeris Vilipuu.

Hetkel kuum