Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Cherry juht: meil on väga kahju, et selline olukord tekkis
Cherry juht Priit Tomp kahetseb, et ostjad pidid pettuma Estonian Airi kampaania puhul ning lubab kliente hoolikamalt koolitada.
Intervjuu Priit Tompiga:
Minu andmete järgi on see teie vautšerite müügirekord, loogiline, et ka käiberekord. Palju teenisite teie eilse pakkumise eest?
Vastavalt lepingu konfidentsiaalsusele me täpset summat nimetada ei tohi, kuid võime kinnitada, et Cherry marginaal vautšeri kohta oli tunduvalt väiksem kui tavaliselt.
Kas teile tuli ka see üllatusena, et nii palju müüdi maha?
Antud tulemust tõesti ei osanud oodata ja nii kiiret müüki ei osanud ka meie ette näha.
Te teadsite, et Estonian Air planeeris müüa 2500, miks te ei hoiatanud neid, toetanud antud kampaanias vaid rõhutate seda, et nad rikkusid lepingut?
Nagu oleme korduvalt maininud, siis Estonian Airi ja Cherry leping limiiti ette ei näinud. Küll aga oli Estonian Air firma siseselt kehtestanud piiri, kuid Estonian Air ei pidanud vajalikuks seda meile enne kampaania päeva teavitada, kuna nad ei osanud kampaaniamüügile taolist edu oodata.
Kas te ei karda, et tulevikus ettevõtted on ettevaatlikumad teiega koostöö suhtes?
Meil on väga kahju, et antud olukord üldse tekkis ja kindlasti teeme kampaaniast omad järeldused ning püüame neid tulevikus vältida. Järgnevate kampaaniate puhul peame väga hoolikalt oma koostööpartneritega läbi analüüsima kõik võimalikud olukorrad, ka selle kui Cherry pakkumine osutub kordades edukamaks kui algselt plaanitud. Cherry seni tehtud töö vastab kõrgetele standarditele ja loodame, et tulevikus rohkem kliendid pettuma ei pea.
Estonian Air rikkus lepingut ja te siiski soovite nendega koostööd jätkata. Miks? Kas te ei arva, et võtate uuesti riski enda peale?
Järgmisel aastal tulev ühiskampaania annab hea võimaluse pileteid osta ka neil, kes seekord ilma jäid. Eilne kampaania näitas, et inimeste huvi lennupiletite vastu on kõrge. Estonian Air ja Cherry on juhtunust omad järeldused teinud ja järgmise kampaaniaga mingeid probleeme tekkida ei tohi.
Mida teete tulevikus, et sellist olukorda ennetada?
Tulevikus asetame senisest enam rõhu klientide koolitamisele ja harimisele sotsiaalse ostlemise vallas. Kindlasti analüüsime koos koostööpartneritega läbi kõik erinevad stsenaariumid.
Autor: Alyona Stadnik, Silvia Kruusmaa
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.