Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Cherry juht: meil on väga kahju, et selline olukord tekkis

    Cherry juht Priit Tomp kahetseb, et ostjad pidid pettuma Estonian Airi kampaania puhul ning lubab kliente hoolikamalt koolitada.

    Intervjuu Priit Tompiga:
    Minu andmete järgi on see teie vautšerite müügirekord, loogiline, et ka käiberekord. Palju teenisite teie eilse pakkumise eest?
    Vastavalt lepingu konfidentsiaalsusele me täpset summat nimetada ei tohi, kuid võime kinnitada, et Cherry marginaal vautšeri kohta oli tunduvalt väiksem kui tavaliselt.
    Kas teile tuli ka see üllatusena, et nii palju müüdi maha?
    Antud tulemust tõesti ei osanud oodata ja nii kiiret müüki ei osanud ka meie ette näha.
    Te teadsite, et Estonian Air planeeris müüa 2500, miks te ei hoiatanud neid, toetanud antud kampaanias vaid rõhutate seda, et nad rikkusid lepingut?
    Nagu oleme korduvalt maininud, siis Estonian Airi ja Cherry leping limiiti ette ei näinud. Küll aga oli Estonian Air firma siseselt kehtestanud piiri, kuid Estonian Air ei pidanud vajalikuks seda meile enne kampaania päeva teavitada, kuna nad ei osanud kampaaniamüügile taolist edu oodata.
    Kas te ei karda, et tulevikus ettevõtted on ettevaatlikumad teiega koostöö suhtes?
    Meil on väga kahju, et antud olukord üldse tekkis ja kindlasti teeme kampaaniast omad järeldused ning püüame neid tulevikus vältida. Järgnevate kampaaniate puhul peame väga hoolikalt oma koostööpartneritega läbi analüüsima kõik võimalikud olukorrad, ka selle kui Cherry pakkumine osutub kordades edukamaks kui algselt plaanitud. Cherry seni tehtud töö vastab kõrgetele standarditele ja loodame, et tulevikus rohkem kliendid pettuma ei pea.
    Estonian Air rikkus lepingut ja te siiski soovite nendega koostööd jätkata. Miks? Kas te ei arva, et võtate uuesti riski enda peale?
    Järgmisel aastal tulev ühiskampaania annab hea võimaluse pileteid osta ka neil, kes seekord ilma jäid. Eilne kampaania näitas, et inimeste huvi lennupiletite vastu on kõrge. Estonian Air ja Cherry on juhtunust omad järeldused teinud ja järgmise kampaaniaga mingeid probleeme tekkida ei tohi.
    Mida teete tulevikus, et sellist olukorda ennetada?
    Tulevikus asetame senisest enam rõhu klientide koolitamisele ja harimisele sotsiaalse ostlemise vallas. Kindlasti analüüsime koos koostööpartneritega läbi kõik erinevad stsenaariumid.
    Autor: Alyona Stadnik, Silvia Kruusmaa
  • Hetkel kuum
Seotud lood

Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Kevadine hinnasula aktsiaturul paiskas ostukohad lagedale
Kasumijahil investorid ja kauplejad otsivad turul õiget aega investeerimistehingute tegemiseks. Õnnestunud tehinguks on vaja aga õigele ajale pihta saada kaks korda – esimest korda siis, kui ost sooritatakse, ja teist korda siis, kui hoolikalt valitud positsioon maha müüakse.
Kasumijahil investorid ja kauplejad otsivad turul õiget aega investeerimistehingute tegemiseks. Õnnestunud tehinguks on vaja aga õigele ajale pihta saada kaks korda – esimest korda siis, kui ost sooritatakse, ja teist korda siis, kui hoolikalt valitud positsioon maha müüakse.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Luksusturismi ettevõtjad õpetavad, kuidas meelitada rikkad metsa raha kulutama
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Sääsepeletajate müüja: müüme toodet, millesse ise usume
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Pauligi kontserni tippu jõudnud Mariell Toiger: tuleb lihtsalt pihta hakata
“Julgus peale hakata on ikkagi pool võitu ja läbi selle on võimalik jõuda ka kaugemale,” ütleb Soome Pauligi kontserni juhatusse jõudnud Mariell Toiger.
“Julgus peale hakata on ikkagi pool võitu ja läbi selle on võimalik jõuda ka kaugemale,” ütleb Soome Pauligi kontserni juhatusse jõudnud Mariell Toiger.
Äripäeva arvamusliider: kui tahame Euroopa toetust Ukrainale, peame andma midagi vastu
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Kaitsevägi värbas varasemast oluliselt rohkem tegevväelasi
2023. aastal asus tegevteenistusse läbi aegade suurim arv inimesi, teatas kaitseressursside amet.
2023. aastal asus tegevteenistusse läbi aegade suurim arv inimesi, teatas kaitseressursside amet.
Ain Kivisaar: Tallinna planeerimisamet vajab suurpuhastust
Tallinna kinnisvara arendamiseks on vaja teha Tallinna linnaplaneerimisametis suurpuhastus, ütles kinnisvaraettevõtte Metro Capital juht Ain Kivisaar.
Tallinna kinnisvara arendamiseks on vaja teha Tallinna linnaplaneerimisametis suurpuhastus, ütles kinnisvaraettevõtte Metro Capital juht Ain Kivisaar.