Kas teile tuli ka see üllatusena, et nii palju müüdi maha?
Antud tulemust tõesti ei osanud oodata ja nii kiiret müüki ei osanud ka meie ette näha.
Te teadsite, et Estonian Air planeeris müüa 2500, miks te ei hoiatanud neid, toetanud antud kampaanias vaid rõhutate seda, et nad rikkusid lepingut?
Nagu oleme korduvalt maininud, siis Estonian Airi ja Cherry leping limiiti ette ei näinud. Küll aga oli Estonian Air firma siseselt kehtestanud piiri, kuid Estonian Air ei pidanud vajalikuks seda meile enne kampaania päeva teavitada, kuna nad ei osanud kampaaniamüügile taolist edu oodata.
Kas te ei karda, et tulevikus ettevõtted on ettevaatlikumad teiega koostöö suhtes?
Meil on väga kahju, et antud olukord üldse tekkis ja kindlasti teeme kampaaniast omad järeldused ning püüame neid tulevikus vältida. Järgnevate kampaaniate puhul peame väga hoolikalt oma koostööpartneritega läbi analüüsima kõik võimalikud olukorrad, ka selle kui Cherry pakkumine osutub kordades edukamaks kui algselt plaanitud. Cherry seni tehtud töö vastab kõrgetele standarditele ja loodame, et tulevikus rohkem kliendid pettuma ei pea.
Estonian Air rikkus lepingut ja te siiski soovite nendega koostööd jätkata. Miks? Kas te ei arva, et võtate uuesti riski enda peale?
Järgmisel aastal tulev ühiskampaania annab hea võimaluse pileteid osta ka neil, kes seekord ilma jäid. Eilne kampaania näitas, et inimeste huvi lennupiletite vastu on kõrge. Estonian Air ja Cherry on juhtunust omad järeldused teinud ja järgmise kampaaniaga mingeid probleeme tekkida ei tohi.