Ühendriikide üks suurimaid apteegikette Walgreen teatas täna, et eelmises kvartalis kerkis kasum 19 protsenti. Hüppelise kasvu taga on tuhandete poodide uuendamine ning edukas reklaamikampaania.
Viimastel aastatel on Walgreen müügi edendamiseks kulutanud sadu miljoneid dollareid poodide uuendamisele. Pärast mitmeid kuid edutut tulemust on viimaks ettevõtte vaev ära tasunud.
Ettevõtte kasum kerkis 489 miljonilt 580 miljonini, 62 sendini aktsia kohta. Käive kerkis 6 protsenti 17,34 miljardile. Reutersi poolt jälgitavad analüütikud prognoosisid keskmiselt kasumiks 54 senti aktsia kohta ning käibeks 17,31 miljardit.
Samuti ostis eelmises kvartalis ettevõte tagasi 510 miljoni dollari eest aktsiaid. Sellega vähendasid investorite käes olevaid aktsiaid 6 protsendi võrra.
„Usutavasti pakuvad hiljutised tulemused mõningast kinnitust, et Walgreeni investeeringud siiski tasuvad end ära,” teatas Hapoalim Securities analüütik Ajay Jain.
Viimase aastaga on lisandunud Wallgreenile 500 poodi, kokku on neid 7651Kokku on Wallgreenil 7651 poodi.
Täna on apteegiketi aktsiahind kerkinud 76,24 protsendi võrra 39,13 dollarini.
Jeeni kurss kukkus dollarisse värske, 38 aasta madalaima tasemeni. Viimati kauples jeen nii nõrgal tasemel 1986. aastal. Riigis on alanud valuutakriis, mis on just praegu hoogu kogumas ning paneb valitsuse ja keskpanga väga raskete otsuste ette.