Mööbli internetipoe ON24.ee juht Astrid Bachmann nentis, et nende äri on kasvamas. Ettevõtte eelmise aasta müügitulu tegi üllatava kasvu.
OnShop AS juhi Astrid Bachmanni sõnul oli neil kasv nii Eestis kui ka Soomes.
„Eesti kasv oli Soomest küll väiksem, müügi kasv oli kuskil 16-18% aga see oli olemas,“ kommenteeris Bachmann. Müügitulu kasv Soomes oli mullu 20%.
„Kuigi me prognoosisime, et ostujõud Eestis kasvas kuskil 5-7%, siis tulemus oli meie jaoks positiivne üllatus. Hetkel on tunda positiivseid tuuli,“ lausus Bachmann
Bachmanni arvates seisneb mööblikaubanduse edukus internetis ilmselt selles, et see on mugav, olemas on transpordi võimalus, et tuua kaup koju ning selleks ei pea aega ja raha kulutama. „Internetikasutajate hulk kasvab ka, usaldus kasvab, kõik need tegurid kokku ja siis suureneb ka klientide arv,“ põhjendas Bachmann.
2008. aastal läks ON24 klientide arv hästi suure hooga üles, 2010. aastal suurt kasvu Eestis ei olnud, klientide arv võis kasvada umbes viiendiku võrra, Soomes aga klientide arv kahekordistus. „Meile on oluline kliendibaas ja soovime, et see kasvaks,“ rääkis Bachmann.
Selleks aastaks prognoosib ettevõte sarnast müügikasvu ehk siis umbes 18% Eestis. „Soomes prognoosime suuremat kasvu, sest seal on turg suurem, kasvu võimalus on suurem konkurentsi poole pealt, sest seal ei ole internetikaubanduses nii tugevat konkurentsi kui Eestis,“ lausus Bachmann.
Bachmann lisas, et kuna ettevõtte panustab sellel aastal Soome peale, siis investeeritakse ka rohkem Soome ärisse. „Eestis peaks turg natukene kosuma ja tahame saada 2007-2008. aastate positsiooni tagasi, seega aasta 2011 on meil Soome aasta,“ lausus Bachmann.
Kauba valik on Eestis ja Soomes üldjoontes sama, valikus on 7000 erinevat toodet. „Püüame võimalikult palju Eesti tootjate poolt valmistatud tooteid internetti üles panna, mida saab ka Soome viia. Meil on Eestis häid tootjaid olemas ja hetkel on meil ligi 100 allhankijat,“ rääkis Bachmann.
Seotud lood
Elene OÜ juhatuse liikme Karl Robeni sõnul on nende internetipoe äri positiivselt mõjutanud väga suur tarbija ostukindluse kasv ning aasta lõikes tervikuna ka tarbimisharjumuste muutus.
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.
Enimloetud
5
Investor ootaks madalamat hinda
6
Ka Villig avas oma padeliäri
Viimased uudised
Omanik: “Ega see otsus kergelt ei tulnud.”
Lisatud Põlvamaa ettevõtete TOP
Hetkel kuum
Investor ootaks madalamat hinda
Lisatud Põlvamaa ettevõtete TOP
Tagasi Äripäeva esilehele