Soome meedia süüdistab Gorefeld Eestit selles, et ta on hankeid võitnud, pakkudes konkurentidest märkimisväärselt madalamat hinda, väljamõeldud kvaliteedikriteeriume ja tal pole enda tootmisüksust.
Kauppalehti kirjutas teisipäeval, et Soome tekstiilihooldajad kaebavad eestlaste pesupesufirma peale, sest nende arvates võib kergemeelne konkurents pesupesemise vallas viia terviseriskideni.
Silvese sõnul pole ühelgi süüdistusel alust. Eestis kohal käinud Suomen Kuvalehti fotograaf pildistas pesula asemel kontori kõrval asuvat viljakuivatit, lehes väideti, et see ongi eestlaste pesumaja.
Kontoris pildistati koosolekusaali, mille kohta sai kirjutada, et neil pole töölaudadel arvuteidki, rääkis Silves, kuidas lood sündisid.
Silves kummutab veelgi väiteid. Tema sõnul ei juhi tema firmasid kahtlase taustaga Soome ärimees, kellel on võlgu Soomes ja Eestis.
"Oma firmasid juhin ma ise. Tõsi, üks soomlane on mul aidanud küll soome keeles pabereid vormistada ja muudki, aga detsembris tehtud taustauuring näitas, et tal pole võlgu Eestis ega Soomes."
Lehes räägitud miljonite eurode asemel on võidetud hangete üldsumma Silvese sõnul märkimisväärselt väiksem, näites Kotka hange jääb suurusjärku 20 000-30 000 eurot ja Helsingi politsei hange 12 000-
15 000 euro vahemikku. Ja oma pesumaja on firmal täiesti olemas, soomlaste pesu pestakse Tallinna külje all Viimsis.
Kvaliteedi üle pole Silvese sõnul ükski klient kaevanud, kõige pikem hankega võidetud töösuhe on kestnud juba ligi aasta.
"Vastupidi, kliendid on öelnud, et meie kvaliteet on parem kui teistel," märkis Silves.
Kui soomlased väidavad, et nii odavalt pole võimalik hankeid võita, siis Silvese sõnul pakuvad nad Soomes niigi hinda, mis on näiteks Eesti viimasel vanadekodude hankel pakutust kaks korda kõrgem.
Silvese sõnul pole tal kuskilt tuge otsida, sest Eesti pesufirmadel Soome tekstiilihooldajate liidu sarnast katusorganisatsiooni pole. "Õnneks olen ma küllalt paksu nahaga," ütles Silves enda kohta.
Seotud lood
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.
Enimloetud
5
Investor ootaks madalamat hinda
6
Ka Villig avas oma padeliäri
Hetkel kuum
Investor ootaks madalamat hinda
Lisatud Põlvamaa ettevõtete TOP
Tagasi Äripäeva esilehele