Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Telereklaam seljatas esmakordselt printreklaami
Möödunud aasta neljandas kvartalis oli telereklaam esimest korda Eesti ajaloos suurem kui kogu printreklaam ehk reklaam ajalehtedes ja ajakirjades kokku.
Kui televisiooni reklaamimahuks kujunes TNS Emori andmetel 2010. aasta neljandas kvartalis 106 miljonit krooni, siis ajalehtedele jagus reklaami 82,7 miljoni, ajakirjadele 20,3 miljoni, raadiole 26,5 miljoni, välireklaamile 23,8 miljoni ja internetile 45,1 miljoni krooni eest.
TNS Emor avaldas reedel, et Eesti meediareklaamituru käive ulatus 2010. aastal 1,033 miljardi krooni ehk 66 miljoni euroni. Aasta kui terviku käibelanguseks tuli -7%. IV kvartali käive 304,4 miljonit krooni (19,5 miljonit eurot) oli võrreldes 2009. aasta IV kvartali käibega (304,8 miljoni krooniga) praktiliselt sama.
Kuld on eraisiku jaoks üks lihtsamaid ja kergemini arusaadavamaid viise investeerimiseks. Füüsilise kulla ostmine ja müümine ei nõua erilisi eelteadmisi ning investeerimisalast kogemust. Piisab teatud põhitõdede mõistmisest ning nende järgimisest.