AS-i Ekspress Grupp käive kasvas märtsis 11,8%. Märtsi käive sisaldas esimest korda 100%-list osalust Eesti Päevalehe AS-is (varasemalt 50%), mistõttu Eesti Päevalehe varasema osalusega normaliseeritud käibe kasv oli kontserni tasemel 6,8%.
Online-meedia segment kasvas 10,5%, kuhu suurima panuse andis Delfi Eesti ligi 30%-lise käibekasvuga.
Perioodiliste väljaannete segmendi käive kasvas 9,5% (normaliseerituna Eesti Päevalehe osaluse muutusega kahanes 4%). Eelmise aasta tulemusele jäid alla kõigi perioodiliste väljaannete käibed välja arvatud Eesti Ekspressi ja Maalehe kirjastaja.
Eesti Päevalehe reklaamikäive kasvas võrreldes eelmise aastaga 14%. Trükiteenuste segmendi käive kasvas 15,1%.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!