• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Hinnaalandus võib saatuslikuks saada

    Kõige vääram tegu on pakkuda hinnaalandust kliendi soovi peale. Miks? Oletame, et oled teinud müügiesitluse ja pakkunud kliendile ka allahindlust. Klient ütleb siiski: "Su hind on liiga kõrge, see on kõrgem kui konkurentidel." Mis juhtub? Tormad müügijuhi poole, et saada kliendile täiendavat allahindlust? Võimalik. Kuna täiendava ale tegemiseks peab müügijuht selle juhtkonnaga kooskõlastama, ei saa ta sulle kohe vastata. Järgmisel päeval saad müügijuhilt oodatud jah-i, helistad kliendile... ja tema ütleb tõenäoliselt: "Aitäh! Tegelikult on meil probleemiks see, et me ei ole veendunud, et te suudate meile tasemel hooldust pakkuda, seetõttu eelistame teie konkurenti."
    Tohoh? Kuidas nii võis juhtuda? Aga selle pärast, et müügimees ei osanud vastuväidet lahata. Kui hinnavastuväide tuleb, siis õige müügiproff küsib: Kallis? Kas te selgitaksite pisut lähemalt, mida te silmas peate?
    Argument - hind on kõrge - võib tähendada väga paljusid erinevaid asju. Tihtipeale varjab see hoopis muid põhjuseid, mida sa ei suuda likvideerida allahindluse andmisega.
    Küsitle klienti! Tee maksimum, et ta aitaks sul aru saada, kas küsimus on hinnas või hoopis muus. Sageli on hind esimene asi, mis kliendile pähe tuleb. Hinda alandama asuda on äärmiselt kahjulik ja totter, seda peaks tegema viimases järjekorras ja strateegiliselt planeerituna. Ometi teeb enamik müüjaid seda esimesena.
    Sina ära tee seda, vaid küsitle klienti vastu, kuni ta nõrkeb ja sa võid saada kätte tegeliku põhjuse.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Repliik: et kalli elektri talumise valu meenuks ka soojal suvel
Aastaaegade vaheldumine annab ka Eesti avalikule arvamusele hooajalise iseloomu. Just praegu, kui elektri hind on laes, tuleks küsida, kas mõni korralik tänapäevane tuulepark on tõesti nii talumatu, et sellele tuleb pidevalt rahalist ja poliitilist lõivu maksta, kirjutab Äripäeva arvamustoimetuse juht Neeme Korv.
Aastaaegade vaheldumine annab ka Eesti avalikule arvamusele hooajalise iseloomu. Just praegu, kui elektri hind on laes, tuleks küsida, kas mõni korralik tänapäevane tuulepark on tõesti nii talumatu, et sellele tuleb pidevalt rahalist ja poliitilist lõivu maksta, kirjutab Äripäeva arvamustoimetuse juht Neeme Korv.
Naftahinnad jätkavad kiiret tõusu
Naftahinnad on täna kiiret tõusu jätkamas, sest mure koroonaviiruse omikronitüve pärast leevenes ning Iraani tuumakõnelused peatusid, mis lükkab riigilt täiendava nafta turuletulemist edasi, vahendab Reuters.
Naftahinnad on täna kiiret tõusu jätkamas, sest mure koroonaviiruse omikronitüve pärast leevenes ning Iraani tuumakõnelused peatusid, mis lükkab riigilt täiendava nafta turuletulemist edasi, vahendab Reuters.
Euroopa aasta idufirmade seast tõusevad esile Wise ja Wolt
Euroopa idufirmad ja eeskätt tehnoloogiasektorist tõmbavad tänavu raha kokku rekordilised 107 miljardit eurot, mida on aasta varasemast ligikaudu kolm korda rohkem, vahendab CNBC.
Euroopa idufirmad ja eeskätt tehnoloogiasektorist tõmbavad tänavu raha kokku rekordilised 107 miljardit eurot, mida on aasta varasemast ligikaudu kolm korda rohkem, vahendab CNBC.
Mänguturul tasub investoritel vaadata vanade tegijate poole
Kuigi mängutootjate aktsiad on pandeemia algusest kõvasti kasvanud, ei pruugi olla veel hilja kasvust osa saada, rääkis Äripäeva börsitoimetuse ajakirjanik Aivar Õepa. Siiski on tema hinnangul idufirmade asemel mõistlikum vaadata turul juba kanda kinnitanud ettevõtete poole.
Kuigi mängutootjate aktsiad on pandeemia algusest kõvasti kasvanud, ei pruugi olla veel hilja kasvust osa saada, rääkis Äripäeva börsitoimetuse ajakirjanik Aivar Õepa. Siiski on tema hinnangul idufirmade asemel mõistlikum vaadata turul juba kanda kinnitanud ettevõtete poole.