Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Cherry: meil on Deal24 ees tugev edumaa
Cherry Media tegevjuht Priit Tomp tervitab tänast Delfi ja Deal24 koostööuudist põhjendusega, et valdkonna usaldusväärsus tervikuna kasvab, kuid Deal24-l pole märkimisväärset edu saavutada ning Cherryl on tugev edumaa.
Deal24 ja Delfi koostöö on tervitatav uudis – Delfi kui tugeva brändi lisandumine sisendab tarbijatesse usaldust valdkonna suhtes tervikuna, sõnas Tomp. Samuti näitab see, et sotsiaalsete ostukeskkondade näol on tegemist perspektiivse mudeliga, mis on alles oma arengutee alguses.
Tompi hinnangul on tegemist üsna loogilise arenguga, sest Delfi soov valdkonda siseneda oli teada ning Deal24 pakub neile nüüd selleks oma platvormi. Samas pole saladus, et Deal24 ei ole iseseisvalt suutnud Baltikumi turul märkmisväärset edu saavutada ning partnerlus suurema ja tugevama tegijaga annab võimaluse arenguks.
Kindlasti muutub uus tandem tugevamaks, kui Deal24 oli üksinda, ent Ekspress Grupi/Delfi pakutav ressurss seisneb eelkõige turunduskanalites Ekspress Grupi kanalite näol, leiab tegevjuht.
Katvuse mõttes on aga teistel, seal hulgas meil, tugev edumaa, rõhutas Tomp. Cherry keskkonnad üle Baltikumi on reklaamiga esindatud kõigis suuremates online-kanalites ja haare laiem, võttis Tomp kokku Cherry positsiooni turul.
Autor: Fredy-Edwin Esse, California