Mikroblogide keskkond Twitter alustas poliitreklaami müüki, vahendas portaal Politico.
Poliitiline reklaam märgitakse lilla tähisega ja seda kuvatakse Twitteri otsingumootori vahendusel. Reklaami hind kujuneb oksjonil sama süsteemi järgi kui Google'i reklaamil.
Twitteri müügijuhi Adam Baini sõnul on valimiseelse reklaami broneerinud juba viis USA presidendikandidaati. Nende nimesid Bain ei avalikustanud. Tech Crunchi andmetel testis reklaamiteenust presidendiks kandideeriv Mitt Romney.
Baini sõnul otsustas Twitter poliitilise reklaami müümise kasuks seetõttu, et poliitikud kasutavad niigi juba väga agaralt Twitterit, et oma ideid levitada.
Artikkel jätkub pärast reklaami
USAs toimuvad presidendivalimised 2012. aasta sügisel, kuid valimiseelsed kampaaniad juba käivad.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!