• OMX Baltic0,07%293,65
  • OMX Riga0,06%913,87
  • OMX Tallinn−0,09%1 960,66
  • OMX Vilnius0,1%1 232,15
  • S&P 5000,06%6 635,63
  • DOW 300,08%46 180,31
  • Nasdaq 0,2%22 516,11
  • FTSE 1000,05%9 233,14
  • Nikkei 225−0,57%45 045,81
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%97,73
  • OMX Baltic0,07%293,65
  • OMX Riga0,06%913,87
  • OMX Tallinn−0,09%1 960,66
  • OMX Vilnius0,1%1 232,15
  • S&P 5000,06%6 635,63
  • DOW 300,08%46 180,31
  • Nasdaq 0,2%22 516,11
  • FTSE 1000,05%9 233,14
  • Nikkei 225−0,57%45 045,81
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%97,73
  • 23.09.11, 07:43
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Twitter hakkas poliitreklaami müüma

Mikroblogide keskkond Twitter alustas poliitreklaami müüki, vahendas portaal Politico.
Poliitiline reklaam märgitakse lilla tähisega ja seda kuvatakse Twitteri otsingumootori vahendusel. Reklaami hind kujuneb oksjonil sama süsteemi järgi kui Google'i reklaamil.
Twitteri müügijuhi Adam Baini sõnul on valimiseelse reklaami broneerinud juba viis USA presidendikandidaati. Nende nimesid Bain ei avalikustanud. Tech Crunchi andmetel testis reklaamiteenust presidendiks kandideeriv Mitt Romney.
Baini sõnul otsustas Twitter poliitilise reklaami müümise kasuks seetõttu, et poliitikud kasutavad niigi juba väga agaralt Twitterit, et oma ideid levitada.

Artikkel jätkub pärast reklaami

USAs toimuvad presidendivalimised 2012. aasta sügisel, kuid valimiseelsed kampaaniad juba käivad.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele