• Jaga lugu:

    Äripäeva reklaamimüük kasvas oktoobris ligi 70%

    Oktoobris suurenes Äripäeva reklaamimüük eelmise aasta sama kuuga võrreldes 67%, küündides viimase kolme ja poole aasta rekordini.

    Paberlehe reklaamimüük kasvas oktoobris 50 protsenti, 195 000 euroni ja internetis sada protsenti, 85 000 euroni. Tänavu kümne kuuga on B2B (ettevõttelt ettevõttele – toim.) reklaamituru liidri Äripäeva reklaamimüük 18% mullusest suurem.
    Valdkondadest on enim tõusnud autoreklaam, samuti ehitusvaldkonna ja tööstusvaldkonna reklaam, elavnemist on märgata ka telekomi ja pangandusvaldkonnas. "Reklaamitõusu põhjustena tooksin välja selle, et tavakaupade hinnad on kasvanud ning keskmise eestlase ostujõud kahanenud," lausus Äripäeva reklaamidirektor Asso Laido.
    "70% tööga hõivatud inimestest teenib alla 630 euro kuus netos ja siit kahjuks peale üüri, side, transpordi ja söögi kulutuste tegemist tõenäoliselt raha üle ei jää. Üle tuhande euro teenivaid inimesi on Eestis täna vaid 50 000. Need 50 000 on eelkõige juhid ning nende käes on ka ettevõtete rahakott, mis on tavainimese ostujõust 50 korda suurem ehk keskmiselt 30 000 eurot kuus," rääkis ta.
    "Äripäev on juhtide leht ja meie reklaamikliendid mõtlevad meiega samamoodi, reklaamiraha tuleb investeerida võimalikult efektiivsesse kanalisse," lisas Laido.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Personalijuht: ainult kaugtöö toob negatiivsed tagajärjed
See, et valdav osa ettevõtetest tuli kriisi ajal kaugtöö režiimiga edukalt toime, ei tähenda, et see ongi ideaalne töömuster, pigem soovitan kaug- ja kontoritööd kombineerivaid hübriidlahendusi, kirjutab kaugtöö tegija märgise pälvinud Finestmedia personalijuht Pille-Riin Pillav.
See, et valdav osa ettevõtetest tuli kriisi ajal kaugtöö režiimiga edukalt toime, ei tähenda, et see ongi ideaalne töömuster, pigem soovitan kaug- ja kontoritööd kombineerivaid hübriidlahendusi, kirjutab kaugtöö tegija märgise pälvinud Finestmedia personalijuht Pille-Riin Pillav.
Alibaba tulemused jäid ootustele alla
Hiina e-kaubandushiiu Alibaba majandusaasta esimese kvartali käive oli oodatust väiksem, peamiselt oli põhjuseks tihedam konkurents väiksemate ettevõtete, nagu JD.Com ja Pinduoduo, poolt, vahendab Reuters.
Hiina e-kaubandushiiu Alibaba majandusaasta esimese kvartali käive oli oodatust väiksem, peamiselt oli põhjuseks tihedam konkurents väiksemate ettevõtete, nagu JD.Com ja Pinduoduo, poolt, vahendab Reuters.
Raadiohommikus: kuidas kutsuda vaktsineerimiskiirabi enda ettevõttesse?
Teisipäevases hommikuprogrammis räägime nii vaktsineerimisest, värskelt raha kaasanud idufirmast, tehase ehitusest keset Eestit kui ka konkurentsiraportite põnevatest leidudest.
Teisipäevases hommikuprogrammis räägime nii vaktsineerimisest, värskelt raha kaasanud idufirmast, tehase ehitusest keset Eestit kui ka konkurentsiraportite põnevatest leidudest.
Tallinnas saab vaktsineerida registreerimata või arste koju kutsudes
Alates augustist saab soovijate grupp Tallinnas endale vaktsineerijad koju kutsuda, teine võimalus on lihtsalt jalutada sisse Põhja-Eesti regionaalhaiglasse ja vaktsineerimiseks ilma registreerimata järjekorda võtta.
Alates augustist saab soovijate grupp Tallinnas endale vaktsineerijad koju kutsuda, teine võimalus on lihtsalt jalutada sisse Põhja-Eesti regionaalhaiglasse ja vaktsineerimiseks ilma registreerimata järjekorda võtta.