• OMX Baltic−0,42%292,52
  • OMX Riga−0,56%910,97
  • OMX Tallinn−0,12%1 961,9
  • OMX Vilnius−0,62%1 226,18
  • S&P 5000,00%6 606,76
  • DOW 300,00%45 757,9
  • Nasdaq −0,07%22 333,96
  • FTSE 1000,26%9 219,92
  • Nikkei 225−0,25%44 790,38
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,5
  • OMX Baltic−0,42%292,52
  • OMX Riga−0,56%910,97
  • OMX Tallinn−0,12%1 961,9
  • OMX Vilnius−0,62%1 226,18
  • S&P 5000,00%6 606,76
  • DOW 300,00%45 757,9
  • Nasdaq −0,07%22 333,96
  • FTSE 1000,26%9 219,92
  • Nikkei 225−0,25%44 790,38
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,5
  • 28.10.11, 14:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Äripäeva reklaamimüük kasvas oktoobris ligi 70%

Oktoobris suurenes Äripäeva reklaamimüük eelmise aasta sama kuuga võrreldes 67%, küündides viimase kolme ja poole aasta rekordini.
Paberlehe reklaamimüük kasvas oktoobris 50 protsenti, 195 000 euroni ja internetis sada protsenti, 85 000 euroni. Tänavu kümne kuuga on B2B (ettevõttelt ettevõttele – toim.) reklaamituru liidri Äripäeva reklaamimüük 18% mullusest suurem.
Valdkondadest on enim tõusnud autoreklaam, samuti ehitusvaldkonna ja tööstusvaldkonna reklaam, elavnemist on märgata ka telekomi ja pangandusvaldkonnas. "Reklaamitõusu põhjustena tooksin välja selle, et tavakaupade hinnad on kasvanud ning keskmise eestlase ostujõud kahanenud," lausus Äripäeva reklaamidirektor Asso Laido.
"70% tööga hõivatud inimestest teenib alla 630 euro kuus netos ja siit kahjuks peale üüri, side, transpordi ja söögi kulutuste tegemist tõenäoliselt raha üle ei jää. Üle tuhande euro teenivaid inimesi on Eestis täna vaid 50 000. Need 50 000 on eelkõige juhid ning nende käes on ka ettevõtete rahakott, mis on tavainimese ostujõust 50 korda suurem ehk keskmiselt 30 000 eurot kuus," rääkis ta.

Artikkel jätkub pärast reklaami

"Äripäev on juhtide leht ja meie reklaamikliendid mõtlevad meiega samamoodi, reklaamiraha tuleb investeerida võimalikult efektiivsesse kanalisse," lisas Laido.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele