Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
EAS meelitab Norra pensionieelikuid Eestisse puhkama
Norras, Oslo ja Trondheimi piirkonnas algas tänasest neljanädalane kultuuriturismi kampaania, mille raames EAS kutsub Norra paljureisivaid pensionieelikuid Eestisse madalhooajal puhkust veetma. EAS rahastab kampaaniat Euroopa Regionaalarengu Fondi vahenditest.
Tänavu esimese üheksa kuuga majutati Eestis 25% rohkem norrakaid kui mullu sama ajaga, nende ööbimiste arv kasvas oli samal ajal mullusega võrreldes 17%, teatas EAS.
„Vanemaealised norrakad on suured reisijad. Kui lapsed on suureks kasvatatud, algab aeg iseendale ning siis eelistatakse maailmas ringi vaadata. Suurema sissetulekuga ja avara silmaringiga norrakad oskavad Eesti ajaloo- ja kultuuripärandit hinnata ning tulevad meeleldi siinset maailmanurka avastama,“ kommenteeris EASi turismiarenduskeskuse direktor Tarmo Mutso. „Peamised märksõnad, mis norrakatele Eestiga seostuvad, on linnapuhkus Tallinnas, siinsed kultuuri- ja ostlemisvõimalused ning spaapuhkus. Seda kõike nad oma puhkusel omavahel kombineerida armastavadki," tutvustas Mutso.
Kampaania keskendub 50-65-aastastele haritud, maksujõulistele ja kultuurihuvilistele inimestele, kelle jaoks reisimine on nende elustiili lahutamatu osa.
Eestit reklaamitakse Norras kui uut ja huvitavat sihtkohta Norra kuulsa maadeavastaja Roald Amundseni abil, rõhutades sellega asjaolu, et norrakad on olnud läbi aegade vägevad maadeavastajad.
Kampaania ajal näidatakse kahe nädala jooksul välireklaame Oslo ja Trondheimi tänavatel ja bussidel. Nelja nädala jooksul toimub ka laiaulatuslik kampaania Norra suuremates uudiste- ja turismiportaalides. Samuti on kaasatud Facebooki keskkond. Kõik eeltoodud kanalid suunavad potentsiaalsed turistid
www.visitestonia.com’i. Igal kampaania toimumise nädalal loositakse välja üks tasuta reis kahele Eestisse. Lennupiletid kõikidele reisidele paneb välja Estonian Air, hotellimajutuse on välja pannud hotellid Telegraaf, Nordic Hotel Forum, Radisson Blu Olümpia, Tervise Paradiis Pärnus ning Antonius Tartus. Tallinna LV turismiosakond annab kõikidele võitjatele 24-tunnised Tallinn Card’id. Lisaks panevad auhinnad välja veel Tallinna restoran Leib Resto & Aed, Tartu kohvikud Werner ja Vanemuine, AHHAA teaduskeskus Tartus ning Maarja-Magdaleena gild Pärnus.
Visitestonia.com veebis avatakse kampaania ajaks eraldi norrakeelne alamlehekülg, kus kuvatakse Eesti ettevõtjate 30 parimat hooajapakkumist vastavalt kampaania teemale.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.