Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Inimeste janu luksuse järele aitab Burberryt
Burberry teatas täna 41% kasvanud esimese poolaasta puhaskasumist tänu ülemaailmsele nõudlusele firma luksuskaupade järele.
Peamiselt riietele keskenduv Burberry teenis esimese poolaastaga 26% rohkem EBIT kasumit, mis on tööstusharus enimjälgitav number, ehk 162 miljonit naelsterlingit, kirjutab Wall Street Journal. Analüütikud ootasid keskmiselt 160,3 miljoni naelast kasumit.
Kuue kuuga kasvas Burberry puhaskasum 41%, 117,2 miljoni naelani, olles eelmine aasta veel 81,7 miljonit naela. Firma käive kasvas aastaga 29% võrra, 830 miljoni naelani.
Luksuskaupade jaemüüjad on tunnistajaks olnud tugevale kannapöördele kogu sektoris, mille kasvu veavad eelkõige arenenud turud eesotsas Hiinaga. Aasia gigant on pakkumas võimalust firmadel tugevalt müüki kasvatada ning lisaks tulevad Hiina turistid Euroopasse luksuskaupu ostma.
Burberry tegevjuht Angela Ahrendts ütles, et kasv tuli kõigist divisjonidest, kõigil turgudel ja igast tootest ning firma on viimaks nägemas esimesi vilju viis aastat kestnud investeeringutelt taristusse.
Autor: Fredy-Edwin Esse, California