• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Ettevõtte mobiilne veeb eeldab teistsugust lähenemist

    Nutitelefonide arvu kasv maailmas on viimastel aastatel olnud väga muljetavaldav. Mõningatel andmetel on juba peaaegu kolmandik kõikidest maailma mobiilidest nutikad. Seetõttu on nutitelefonidele suunatud rakendused saanud omaette äriks. Ehe näide on me põhjanaabrid, kes vihaste lindude näol loonud mobiilimängude eduloo.
    Info taskusse. Kuna info tarbimine liigub taskusse, loob see arvestatava meediumi. Täna võib see anda konkurentsieelise, kuid homme osutuda ettevõtluses samavõrd elementaarseks kui kodulehekülg. Et peaaegu terve Eesti on kaetud traadita internetiga ja igaühel on mobiiltelefon, tehakse juba nüüd arvestatav hulk veebikülastusi mobiilsete seadmetega. Kuidas teha veeb nutitelefonidele kättesaadavaks? Üks lihtsamaid viise on muidugi see, et olemasolev veeb on vaadatav ka telefonis. See tähendab, et veeb peab olema korrektselt kodeeritud, ei tohi sisaldada suures mahus materjale või põhineda flash'il, mida I-seadmete kasutajad ei näe. Parim viis, kuidas kasutajad kodulehel navigeerida saavad, on siiski mobiilne veeb. Põhiline erisus seisneb selles, et kasutajale kuvatakse lehekülg, mis on kohandatud mobiili ekraanile ja võimaldab mugavalt navigeerida.
    Üks põhilisi fookusi peaks mobiilse lehe loomisel olema aga see, et mobiilne veeb eeldab teistlaadi rõhuasetusi ja kasutajakogemust. Näiteks kui kasutaja navigeerib kodulehel mobiilse seadmega, ei ole ta üldjuhul tulnud sinna pikemaks ajaks ega eesmärgiga lugeda pikki tekste. Seega tuleks kasutajale kontsentreeritult esitleda kõige vajalikum. Üldjuhul võiks seal olla info, millist hüve ettevõte pakub veebikasutajale, ettevõtte kontakt ja asukoht, hinnad ja muu vajalik. Ettevõtte aastaaruanded ja muud pikemad lugemised võiks jääda tavalisse veebi. Samuti võib olla mobiilne veeb täiendava hüve või elamuse pakkumise koht.
    Kuna paljudes Aasia ja Aafrika riikides on mobiilsed seadmed isegi rohkem levinud kui sülearvutid, on tulevikutendentse vaadates mobiilsed seadmed lähitulevikus nii igapäevase ettevõtlusteabe kui ka eksporditegevuste lahutamatu osa. Ennustatakse, et juba aastaks 2015 ületab mobiilne internetikasutus arvutite kaudu interneti kasutamist. Eks me näe.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Andres Meesak: ükski hookuspookus ei päästa - odava energia aeg on läbi
Meil seisavad ees paarkümmend aastat intensiivseid investeeringuid energiamajandusse, kirjutab Eesti Päikeseelektri Assotsiatsiooni juht Andres Meesak Äripäeva Infopanga energeetika aastaraportile antud kommentaaris.
Meil seisavad ees paarkümmend aastat intensiivseid investeeringuid energiamajandusse, kirjutab Eesti Päikeseelektri Assotsiatsiooni juht Andres Meesak Äripäeva Infopanga energeetika aastaraportile antud kommentaaris.
Täna algab Virši aktsiate märkimine
Täna algab Läti tanklaketi Virši aktsiate avalik pakkumine, ettevõtte väärtuseks kujuneb ligi 68 miljonit eurot, selgub börsiteatest.
Täna algab Läti tanklaketi Virši aktsiate avalik pakkumine, ettevõtte väärtuseks kujuneb ligi 68 miljonit eurot, selgub börsiteatest.
Tuntud veebipood enam kui duubeldas kasumi
Kosmeetikatooteid müüva veebipoe Loverte omanik Joost-Level OÜ näitas läinud aastal hoogsat kasvu.
Kosmeetikatooteid müüva veebipoe Loverte omanik Joost-Level OÜ näitas läinud aastal hoogsat kasvu.
National Geographic muudab Eestis oma ilmumise põhimõtteid
Ajakiri National Geographic suurendab järgmisest aastast Eestis oma eriväljaannete mahtu, mis hakkavad ilmuma iga kahe kuu tagant – kokku kuus temaatilist eriväljaannet aastas. Samal ajal lõpetab üleilmsest koroonaviiruse pandeemiast tingitud reklaami- ja jaemüügi olulise vähenemise tõttu jaanuarist ilmumise National Geographicu eestikeelne põhiväljaanne.
Ajakiri National Geographic suurendab järgmisest aastast Eestis oma eriväljaannete mahtu, mis hakkavad ilmuma iga kahe kuu tagant – kokku kuus temaatilist eriväljaannet aastas. Samal ajal lõpetab üleilmsest koroonaviiruse pandeemiast tingitud reklaami- ja jaemüügi olulise vähenemise tõttu jaanuarist ilmumise National Geographicu eestikeelne põhiväljaanne.