Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Ole kohal, kuid ära liialda

    Kuigi Facebook kui turunduskanal näitab info ülekülluse tõttu mõningaid devalveerumise märke, tasub seda siiski kui üht sotsiaalmeediumit kasutada. "Facebooki minek on pigem positiivne kui negatiivne. Samas on selle tähtsus devalveerumas. Valdav viga, mida tehakse, on see, et keskendutakse liialt fännide arvule, tahetakse seda võimalikult suureks ajada. Jagada tuleks oma tegevusega seonduvat harivat infot, mitte lihtsalt kampaaniaid teha," kommenteeris Priit Kallas internetiturundusega tegelevast firmast DreamGrow Digital. Tema sõnul kuulusid jaga-ja-osale-loosimises-üleskutsed Facebooki algusaega, nüüd vaevuvad inimesed järjest vähem sellistes kampaaniates osalema.
    Võltsfännid ei loe. "On selge, et kui inimene on üks 10 000st, siis pole tema võiduvõimalused teab mis suured. Oluline on see, et need, kes on teie lehel, oleksid teist tõepoolest huvitatud. Meie näiteks postitame teemakohaseid artikleid, infolinke. Jagame seda, mis meie sihtrühma huvitada võiks. Mis kasu on sellest, kui sul on palju fänne, aga sinust tegelikult huvitatud ei olda? Infot on niigi liiga palju. Sõnum peab midagi sisaldama. Head Facebooki näited on meie hinnangul Estravel ja Veinisõber, sest nad jagavad oma valdkonna ekspertide teadmisi. Meie sõnum on lihtne - ärge ajage Facebookis massi taga," lausus Kallas.
    ASi Saksa Auto juhatuse liikme Mario Orgla sõnul jälgivad nad kõiki nende lehel ilmuvaid kommentaare ja üritavad klientide küsimustele operatiivselt vastata. "Me pole Facebooki kui turunduskanali tasuvust mõõtnud, oleme üritanud hoiduda võltsfännidest ehk me pole teinud mingeid kampaaniaid, kus midagi tasuta välja jagatakse. Facebooki oleme reklaamikanalina kasutanud ja üldjuhul jookseb meil igas kvartalis mingi reklaam. Kampaania korral kasvab fännide arv päris kiiresti. Golfi kampaania ajal tuli nädalas ligi 150 fänni juurde," lausus Orgla.
    Puhastusnipid internetist. Et Facebookis võib olla ükskõik millise tegevusampluaaga ettevõte, kinnitab Tondi Puhastustööd OÜ näide. Tavapäraste auhinnakampaaniate kõrval jagab firma veebis koristusnippe, edastab tööpakkumisi jne. "Kindlasti on Facebook inimesteni jõudmiseks hea kanal, sest selle kaudu saab suurendada teadlikkust ja ehk ka kliente juurde võita. Oleme korraldanud mitmesuguseid kampaaniaid, näiteks sünnipäeva, koristustarvikute ja kodukoristusega seoses. Ettevõtte kohta käivat infot jälgime samuti pidevalt," rääkis personalijuht Aivi Koppa.
    Palju poleemikat on tekitanud küsimus, kas lubada töötajail tööajal Facebooki kasutada või mitte. Siinkohal tasub lähtuda terve mõistuse printsiibist: lubada, kui see põhitöö tegemist ei sega, ning suhtuda taunivalt, kui see nii peaks olema, leiavad ettevõtete juhid.
    Valio Eesti eesmärk Facebookis on olla oma tarbijatele lähedal.
    See on võimalus luua lõpptarbijatega otsekontakt ning saada neilt vahetut tagasisidet, mis meie ettevõtte tegevusvaldkonnast tulenevalt on tavaliselt küllaltki keeruline.
    Seega tegeleme Facebookis eelkõige oma fännidega. Püüame pakkuda neile midagi, mis neid huvitab, lootes saada vastutasuks konstruktiivset tagasisidet meie toodete kohta.
    Peale selle oleme püüdnud Facebooki integreerida kõikidesse traditsioonilise meediakampaaniatesse. Facebook on tasuta kanal, mis võimaldab kampaania katvust suurendada ja kvaliteeti parandada.
    Valio vaieldamatult kõige populaarsem kampaania Facebookis tugines lehmade nimekaimude rakendusele, mille abil said inimesed teada, kui palju nendenimelisi lehmi Eestis elab.
  • Hetkel kuum
Raivo Hein: sotsid valetavad alati, aga jõudu neile Tallinnas! Vene- ja Savisaare-aegsetel lahendustel olgu lõpp
Kuulates linnaelanike, ettevõtjate ja asjatundjate häält, on nüüd võimalik kujundada Tallinnast kaasaegsem ja elamisväärsem linn võrreldes senise bütsantslikkusega, kirjutab ettevõtja ja investor Raivo Hein vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Kuulates linnaelanike, ettevõtjate ja asjatundjate häält, on nüüd võimalik kujundada Tallinnast kaasaegsem ja elamisväärsem linn võrreldes senise bütsantslikkusega, kirjutab ettevõtja ja investor Raivo Hein vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
USA majanduskasvu pidurdumine kukutas aktsiaid
USA majanduse kasv esimeses kvartalis jäi märkimisväärselt alla nii eelmistele kvartalitele kui ka majandusanalüütikute prognoosidele, ehmatades langema ka aktsiaturud.
USA majanduse kasv esimeses kvartalis jäi märkimisväärselt alla nii eelmistele kvartalitele kui ka majandusanalüütikute prognoosidele, ehmatades langema ka aktsiaturud.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Teabevara on nagu ülikool
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Swedbank kaotas kasumit vähem kui SEB
Eesti kahe suurema panga tulemusi vaadates on näha, et Swedbanki kasum kahanes esimeses kvartalis vähem kui SEB-l.
Eesti kahe suurema panga tulemusi vaadates on näha, et Swedbanki kasum kahanes esimeses kvartalis vähem kui SEB-l.
Bolti lobi ei läinud Euroopas läbi, uus direktiiv sai rohelise tule
Euroopa Parlament andis lõpliku heakskiidu uutele reeglitele, mis parandavad platvormide heaks töötavate inimeste töötingimusi.
Euroopa Parlament andis lõpliku heakskiidu uutele reeglitele, mis parandavad platvormide heaks töötavate inimeste töötingimusi.