Artikkel
  • Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Ole kohal, kuid ära liialda

    Kuigi Facebook kui turunduskanal näitab info ülekülluse tõttu mõningaid devalveerumise märke, tasub seda siiski kui üht sotsiaalmeediumit kasutada. "Facebooki minek on pigem positiivne kui negatiivne. Samas on selle tähtsus devalveerumas. Valdav viga, mida tehakse, on see, et keskendutakse liialt fännide arvule, tahetakse seda võimalikult suureks ajada. Jagada tuleks oma tegevusega seonduvat harivat infot, mitte lihtsalt kampaaniaid teha," kommenteeris Priit Kallas internetiturundusega tegelevast firmast DreamGrow Digital. Tema sõnul kuulusid jaga-ja-osale-loosimises-üleskutsed Facebooki algusaega, nüüd vaevuvad inimesed järjest vähem sellistes kampaaniates osalema.
    Võltsfännid ei loe. "On selge, et kui inimene on üks 10 000st, siis pole tema võiduvõimalused teab mis suured. Oluline on see, et need, kes on teie lehel, oleksid teist tõepoolest huvitatud. Meie näiteks postitame teemakohaseid artikleid, infolinke. Jagame seda, mis meie sihtrühma huvitada võiks. Mis kasu on sellest, kui sul on palju fänne, aga sinust tegelikult huvitatud ei olda? Infot on niigi liiga palju. Sõnum peab midagi sisaldama. Head Facebooki näited on meie hinnangul Estravel ja Veinisõber, sest nad jagavad oma valdkonna ekspertide teadmisi. Meie sõnum on lihtne - ärge ajage Facebookis massi taga," lausus Kallas.
    ASi Saksa Auto juhatuse liikme Mario Orgla sõnul jälgivad nad kõiki nende lehel ilmuvaid kommentaare ja üritavad klientide küsimustele operatiivselt vastata. "Me pole Facebooki kui turunduskanali tasuvust mõõtnud, oleme üritanud hoiduda võltsfännidest ehk me pole teinud mingeid kampaaniaid, kus midagi tasuta välja jagatakse. Facebooki oleme reklaamikanalina kasutanud ja üldjuhul jookseb meil igas kvartalis mingi reklaam. Kampaania korral kasvab fännide arv päris kiiresti. Golfi kampaania ajal tuli nädalas ligi 150 fänni juurde," lausus Orgla.
    Puhastusnipid internetist. Et Facebookis võib olla ükskõik millise tegevusampluaaga ettevõte, kinnitab Tondi Puhastustööd OÜ näide. Tavapäraste auhinnakampaaniate kõrval jagab firma veebis koristusnippe, edastab tööpakkumisi jne. "Kindlasti on Facebook inimesteni jõudmiseks hea kanal, sest selle kaudu saab suurendada teadlikkust ja ehk ka kliente juurde võita. Oleme korraldanud mitmesuguseid kampaaniaid, näiteks sünnipäeva, koristustarvikute ja kodukoristusega seoses. Ettevõtte kohta käivat infot jälgime samuti pidevalt," rääkis personalijuht Aivi Koppa.
    Palju poleemikat on tekitanud küsimus, kas lubada töötajail tööajal Facebooki kasutada või mitte. Siinkohal tasub lähtuda terve mõistuse printsiibist: lubada, kui see põhitöö tegemist ei sega, ning suhtuda taunivalt, kui see nii peaks olema, leiavad ettevõtete juhid.
    Valio Eesti eesmärk Facebookis on olla oma tarbijatele lähedal.
    See on võimalus luua lõpptarbijatega otsekontakt ning saada neilt vahetut tagasisidet, mis meie ettevõtte tegevusvaldkonnast tulenevalt on tavaliselt küllaltki keeruline.
    Seega tegeleme Facebookis eelkõige oma fännidega. Püüame pakkuda neile midagi, mis neid huvitab, lootes saada vastutasuks konstruktiivset tagasisidet meie toodete kohta.
    Peale selle oleme püüdnud Facebooki integreerida kõikidesse traditsioonilise meediakampaaniatesse. Facebook on tasuta kanal, mis võimaldab kampaania katvust suurendada ja kvaliteeti parandada.
    Valio vaieldamatult kõige populaarsem kampaania Facebookis tugines lehmade nimekaimude rakendusele, mille abil said inimesed teada, kui palju nendenimelisi lehmi Eestis elab.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Olulisemad lood

Ootamatult sügav majanduslangus paneb prognoose ümber tegema
Euroopa Liidu kõige sügavam majanduslangus Eestis ületas analüütikute kartusi ning paneb ümber hindama ka lähiaja prognoose, kuid paar kummalist näitajat annab alust arvata, et äkki korrigeeritakse SKP numbrit tulevikus ülespoole.
Euroopa Liidu kõige sügavam majanduslangus Eestis ületas analüütikute kartusi ning paneb ümber hindama ka lähiaja prognoose, kuid paar kummalist näitajat annab alust arvata, et äkki korrigeeritakse SKP numbrit tulevikus ülespoole.
Karl-Eduard Salumäe: kasutatud autode turg on nagu mingi kentaur
Mis iganes põhjustel paistab visalt kaduma siinse ostjaskonna valmidus kahtlastele autoärikatele raha tassida, kirjutab Äripäeva arvamustoimetaja Karl-Eduard Salumäe.
Mis iganes põhjustel paistab visalt kaduma siinse ostjaskonna valmidus kahtlastele autoärikatele raha tassida, kirjutab Äripäeva arvamustoimetaja Karl-Eduard Salumäe.
Krüptomaailmas toimus oluline uuendus. Mida see toob investorile?
Etheriumi plokiahela tänavu 15. septembril toimunud merge on aasta üks suurimaid uudiseid krüptovaldkonnas. Mida see tähendab ja mida on investoritel oodata?
Etheriumi plokiahela tänavu 15. septembril toimunud merge on aasta üks suurimaid uudiseid krüptovaldkonnas. Mida see tähendab ja mida on investoritel oodata?
Reaalajas börsiinfo
Suures kahjumis Operaili kaubaveod on tänavu vähenenud poole võrra
Riigile kuuluva raudteevedude ettevõtte Operail kaubamahud on Vene sõja tõttu kokku kuivanud ning kasumi asemel vaatab esimese 9 kuu tulemustest vastu 3,5 miljoni euro suurune kahjum.
Riigile kuuluva raudteevedude ettevõtte Operail kaubamahud on Vene sõja tõttu kokku kuivanud ning kasumi asemel vaatab esimese 9 kuu tulemustest vastu 3,5 miljoni euro suurune kahjum.
Juhtide piiratud aeg teeb värbamise kalliks
Värbaja saab sobivate kandidaatide otsimisel ära teha küll palju tehnilist tööd, kuid ka juhtide panustatud aeg on oluline ja see teeb värbamise kalliks, rääkis Grant Thorntoni personaliteenuste juhtiv nõustaja Airi Neemre saates “Kasvukursil”.
Värbaja saab sobivate kandidaatide otsimisel ära teha küll palju tehnilist tööd, kuid ka juhtide panustatud aeg on oluline ja see teeb värbamise kalliks, rääkis Grant Thorntoni personaliteenuste juhtiv nõustaja Airi Neemre saates “Kasvukursil”.
Head uudised tulevad Zaporižžjast: Vene väed taanduvad
Sõda Lõuna-Ukrainas koondub sealsetele maanteedele, Donetskis käivad tihedad lahingud Bahmuti pärast ning Zaporižžja oblastis on Vene väed sunnitud taganema.
Sõda Lõuna-Ukrainas koondub sealsetele maanteedele, Donetskis käivad tihedad lahingud Bahmuti pärast ning Zaporižžja oblastis on Vene väed sunnitud taganema.
EAS suunab 15 miljonit rakendusuuringute toetuseks
EAS avab rakendusuuringute programmi (RUP) uue toetusvooru arendusprojektide elluviimiseks. Toetuse eelarve on 15 miljonit eurot.
EAS avab rakendusuuringute programmi (RUP) uue toetusvooru arendusprojektide elluviimiseks. Toetuse eelarve on 15 miljonit eurot.

Olulisemad lood

Facebooki, TikToki ja Twitterit Eestis esindav firma hüppab pea 200miljonilise käibeni
Twitterit, Snapchati, Metat ja teisi gigante Eesti ja Baltikumis esindav firma kasvatas hüppeliselt oma käivet. Kui kolm aastat tagasi oli ettevõtte Httpool Baltics käive 5 miljonit, siis käesoleval aastal on käibeprognoos pea 200 miljonit.
Twitterit, Snapchati, Metat ja teisi gigante Eesti ja Baltikumis esindav firma kasvatas hüppeliselt oma käivet. Kui kolm aastat tagasi oli ettevõtte Httpool Baltics käive 5 miljonit, siis käesoleval aastal on käibeprognoos pea 200 miljonit.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.