• OMX Baltic−0,33%292,8
  • OMX Riga−0,57%910,82
  • OMX Tallinn−0,15%1 961,27
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,68
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,14%9 208,37
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,47
  • OMX Baltic−0,33%292,8
  • OMX Riga−0,57%910,82
  • OMX Tallinn−0,15%1 961,27
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,68
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,14%9 208,37
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,47
  • 02.12.11, 12:25
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tarbijakaitseamet hoiatab kiirlaenuandja BongaBonga eest

Tavapärase reklaamijärelevalve käigus Facebookis avastas tarbijakaitseamet reklaamiseadusega vastuolus oleva finantsteenuse reklaami, milles kiirlaenu andja BB Finance OÜ (BongaBonga) jättis avaldamata andmed krediidikulukuse keskmise määra osas ning puudus ka üleskutse tutvuda lepingu tingimustega ja konsulteerida asjatundjaga.
Samuti tuvastas tarbijakaitseamet menetlust algatades, et BongaBonga juhatuse liikmete volitused on äriregistriandmete kohaselt lõppenud juba 25.10.2010. 
Tarbijakaitseamet juhib tarbijate tähelepanu, et BongaBongal puudub 02.12.2011 seisuga äriregistri teabesüsteemi andmetel juhatus, kes vastutab ettevõtte tegevuse sh krediidilepingute sõlmimise, reklaamikampaaniate jm tegevuse eest.
Tarbijakaitseameti peadirektor Andres Sooniste selgitas: "Ettevõte, kes ei ole võimeline täitma lihtsamaidki äriõigusest tulenevaid, sh finantsreklaamile kehtestatud elementaarseid nõudeid, ei saa olla usaldusväärne partner oma klientidele.“

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tarbijakaitseamet hoiatab, et sõlmides laenulepingut ettevõttega, kellel puudub potentsiaalselt vastutav isik või isikud, võtavad tarbija endale põhjendamatult suure riski ja hilisemate probleemide lahendamine võib osutuda kordades keerulisemaks ja kulukamaks.  

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele