Veebikommunikatsiooni teenust pakkuv Soome börsiettevõte Soprano Oyj ostis täna 0,25 miljoni euro eest 51% veebipoodide tarkvara arendamisele spetsialiseerunud Pipfrog ASi aktsiatest.
Möödunud aasta septembris jooksis veel meediast läbi, et 51% Pipfrogi aktsiapakk läheb müüki 0,13 miljoni euro eest.
Kokkuleppes müüjat esindav firma asutaja Bruno Lill jätkab Pipfrog ASi tegevjuhi ning vähemusaktsionärina. Lill on eelnevalt töötanud muu hulgas e-poe tarkvara arendusele spetsialiseerunud Smilehouse Baltic OÜ tegevjuhina ja ta on ka Eesti E-Kaubanduse Liidu juhatuse liige.
Lille sõul saavad tehingu tulemusel meie spetsialistid ja kõik Pipfrogi keskkonna kasutajad endisest kiiremale rahvusvahelisele kasvule orienteeritud kodu.„Soomes alustame e-poe tarkvara turundust veebruari alguses, loodame kiiret kasvu ja märkimisväärset turuosa,“ märkis Lill pressile edastatud teates.
Soprano Oy tegevjuhi Arto Tenhuneni sõnul suudavad nad Pipfrogi ostu tulemusena tõhusamalt aidata oma klientidel kommunikatsiooni juhtida ja veebis rohkem teenida.
Pipfrog asutati 2009. aasta juulis eesmärgiga pakkuda teenust, mille abil tootja, maaletooja ja edasimüüja saab programmeerimisoskuseta kiiresti ja kuluefektiivselt luua kvaliteetse e-poe koos vajalike maksesüsteemidega ning mis on integreeritud logistikaettevõtete ja e-turgudega.
Soprano on noteeritud Helsingi börsil ja ettevõtte turuväärtus on 7,7 miljonit eurot.
Seotud lood
Kiiresti muutuvas ja ebakindlas maailmas vajavad organisatsioonide juhid ja tiimiliikmed pidevat enesetäiendamist. Tallinna Ülikool pakub lisaks
mikrokraadidele juhtimist ja organisatsiooni arengut toetavaid
tellimuskoolitusi, mida on võimalik kohandada vastavalt vajadusele. Koolitused on teaduspõhised ja praktilised. Uusi õpitud teadmisi ja oskusi on võimalik ettevõtte igapäevatöösse rakendada.
Enimloetud
4
„Konkurentidele ei meeldi, et tulime turule“
Hetkel kuum
„Konkurentidele ei meeldi, et tulime turule“
Tagasi Äripäeva esilehele