• OMX Baltic−0,33%292,8
  • OMX Riga−0,57%910,82
  • OMX Tallinn−0,15%1 961,27
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,68
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,14%9 208,37
  • Nikkei 2250,45%44 994,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%99,34
  • OMX Baltic−0,33%292,8
  • OMX Riga−0,57%910,82
  • OMX Tallinn−0,15%1 961,27
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,68
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,14%9 208,37
  • Nikkei 2250,45%44 994,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%99,34
  • 07.02.12, 09:46
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

SEB tegevuskasum Eestis kasvas aastaga 92%

SEB Eesti üksuse tegevuskasum oli mullu 94,4 miljonit eurot, kasvades aastaga 92 protsenti.
SEB lõpetas eelmise aasta Eestis 94,4 miljoni eurose tegevuskasumiga. 2010. aastal teenis SEB Eestis 49,1 miljonit eurot kasumit. SEB tegevustulud ulatusid eelmisel aastal 134,4 miljoni euroni (kasv 5%) ning tegevuskulud 65,3 miljoni euroni (kahanemine 7%). Laenukahjumite eraldisi vähendati eelmisel aastal 24,8 miljoni euro ulatuses võrreldes 9,1 miljoni euroga tunamullu.
"Tihe koostöö klientidega ning klientide hea kohanemine turuolukorraga on võimaldanud meil oluliselt vähendada eelnenud aastatel tehtud eraldisi laenukahjumite katmiseks, kuna raskustes olnud kliendid on suutnud oma finantsolukorda oluliselt parandada," kommenteeris SEB juht Riho Unt panga Eesti üksuse tulemusi.
"Kodupanga klientide lisandumine ja olemasolevate klientide aktiviseerumine aitas kasvatada tegevustulusid. Aasta võrdluses vähenes laenuportfell küll 1,8 protsenti, samas kasvasid hoiused 10,5 protsenti. Lisaks eeltoodule andis tugevatesse majandustulemustesse panuse ka tõhus kulude kontroll, mis jätkub ka alanud aastal," lisas ta.

Artikkel jätkub pärast reklaami

SEB parandas Undi sõnul mullu oluliselt oma positsiooni kodupangana paljude suurklientide seas. "Klientide seas on üksiku parima toote jaht asendumas parima terviklahenduse otsinguga," lisas ta.
Eraklientide osas näitas SEB eelmisel aastal pangandusturul Undi sõnul suunda uuendusega mitte kutsuda klienti enam pangakaardile kontorisse järele, vaid nüüd saavad kliendid pangakaardid posti teel otse koju. "Esmapilgul väike muudatus on toonud olulist kulude kokkuhoidu – eelmisel aastal postitasime klientidele koju enam kui 65 000 pangakaarti, hoides seeläbi arvestuslikult kokku enam kui 30 000 tundi klientide ja 5000 tundi meie klienditeenindajate aega," rääkis pangajuht.
SEB on Undi sõnul tihendanud äriklientide suunal koostööd Balti tasandil. "Esimese kvartali jooksul toome turule reaalajas rahavoogude juhtimise lahenduse mitmes Balti riigis tegutsevale ettevõtjale," märkis ta.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele