Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Hea müük kallima hinnaga tõstis Pepsi tulemusi
Maailma suurim toidusnäkkide valmistaja PepsiCo ületas kolmanda kvartali tulemustega analüütikute prognoose tänu kõrgemale karastusjookide müügimahule ja hindadele.
USA karastusjookide tootja puhaskasum kukkus aastases võrdluses 5% võrra, 1,9 miljardi dollarini ehk 1,21 dollarini aktsia kohta. Kasum ilma ühekordsete kulude ja tuludeta oli 1,20 dollarit, mis ületas Bloombergi küsitletud analüütikute 1,16 dollarilist prognoosi. PepsiCo kolmanda kvartali käive kukkus 5,3%, 16,7 miljardi dollarini.
Tegevjuht Indra Nooyi on suurendanud turunduskulusid alates veebruarist eesmärgiga suurendada PepsiCo karastusjookide müügimahte Ameerika maailmajaos ning tõsta snäkkidelt teenitavat kasumit. Jookide orgaaniline kasv oli aasta varasemaga võrreldes 1%, samas kui snäkkide müük kasvas 3%.
"Indra on tõeliselt keskendunud, näitamaks investoritele, et nende soolaste snäkkide portfelli võib kasutada ka karastusjookide mahu suurendamiseks," ütles Morningstari analüütik Thomas Mullarkey enne tulemuste avalikustamist.
Autor: Fredy-Edwin Esse, California