Maailma suurim toidusnäkkide valmistaja PepsiCo ületas kolmanda kvartali tulemustega analüütikute prognoose tänu kõrgemale karastusjookide müügimahule ja hindadele.
USA karastusjookide tootja puhaskasum kukkus aastases võrdluses 5% võrra, 1,9 miljardi dollarini ehk 1,21 dollarini aktsia kohta. Kasum ilma ühekordsete kulude ja tuludeta oli 1,20 dollarit, mis ületas Bloombergi küsitletud analüütikute 1,16 dollarilist prognoosi. PepsiCo kolmanda kvartali käive kukkus 5,3%, 16,7 miljardi dollarini.
Tegevjuht Indra Nooyi on suurendanud turunduskulusid alates veebruarist eesmärgiga suurendada PepsiCo karastusjookide müügimahte Ameerika maailmajaos ning tõsta snäkkidelt teenitavat kasumit. Jookide orgaaniline kasv oli aasta varasemaga võrreldes 1%, samas kui snäkkide müük kasvas 3%.
"Indra on tõeliselt keskendunud, näitamaks investoritele, et nende soolaste snäkkide portfelli võib kasutada ka karastusjookide mahu suurendamiseks," ütles Morningstari analüütik Thomas Mullarkey enne tulemuste avalikustamist.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: Fredy-Edwin Esse, California